2011-es motorok
2010-es motorok
2009-ES MOTOROK
2008-as motorok


 t

 

Sportster

· Új hátsó kerék a Custom modelleken

· Új futómû hangolás

· Könnyebb kuplungkar

· ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti üzemanyag - befecskendezés

· Aktív szívó- és kipufogórendszer

· Kényelmes, könnyed vezethetõség

· "Smart" riasztórendszer

Dyna

· Új, cseppalakú légszûrõház

· Megújult Street Bob modell

· 1584 cm3-es Twin Cam 96™ erõforrás

· 6 sebességes Cruise Drive váltó

· ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti üzemanyag - befecskendezés

· Aktív szívó- és kipufogórendszer

· Új színek egyes modelleknél

· "Smart" riasztórendszer

Softail

· 1584 cm3-es Twin Cam 96B™ erõforrás

· Alacsonyított elsõ sárvédõ

· Elrejtett hátsó rugóstag

· 6-sebességes váltómû

· Karbon szálas, erõsített szíj

· Optikai újdonságok a Heritage Softail Classic® modellen

· ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti üzemanyag - befecskendezés

· Aktív szívó- és kipufogórendszer

· "Smart" riasztórendszer

Touring

· Teljesen megújult váz

· LED-es rendszámtábla világítás

· Minden modell ABS-el szerelt

· Új elsõ és hátsó felni

· 180-as hátsó gumiméret

· Új kipufogó rendszer

· Rövidített antennák

· 1584 cm3 Twin Cam 96B™ erõforrás


· 6 sebességes Cruise Drive váltó

· "Smart" riasztórendszer

VRSC

· Új Muscle® modell

· Új, megnövelt lökettérfogatú, 1250 cm3-es folyadékhûtéses, V2-es Revolution® erõforrás

· Minden tipus ABS-el szerelt

· Hajlított acélcsõ váz

· ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti üzemanyag - befecskendezés

· 240-es hátsó gumiméret

· Teljesítmény 123-125 LE

 


SPORTSTER modellcsalád

Minden alkalommal amikor egy Harley-Davidson Sportster® nyergébe pattanunk több mint 50 év büszke örökségét vehetjük birtokba. Az 1957-ben bemutatott elsõ XL modelltõl kezdve napjainkig a Harley-Davidson® folyamatosan fejleszti Sportster® motorkerékpárjait, hogy a legszélesebb vásárlói igényeknek is megfeleljenek. Míg egyéb márkák követik a trendet és mûanyagba burkolt vízhûtéses blokkokkal gyártanak sportos teljesítményû motorkerékpárokat, a Sportsterek® kompromisszumok nélkül tartják magukat Hot Rod gyökereikhez.

2009-re megmaradnak a tipikus Sportster® vonások, kiegészítve az új alacsonyított elsõ sárvédõvel, ami közelebb került az elsõ kerékhez, lekönnyítették a Custom® modellek hátsó kerekét, illetve újrahangolt futómûvet kaptak. Igazán kezes, könnyen irányítható motorok, keskeny felépítéssel és robbanékony motorral. Újdonság a sportos XR1200 Sportster® , melyet csak Európában értékesítenek.

A Sportster® modellcsalád tagjai:

  • XL 883 Sportster® 883
  • XL 883L Sportster® 883 Low
  • XL 883R Sportster® 883R
  • XL 883C Sportster® 883 Custom
  • XL 883N Sportster® 883™ Iron
  • XL 1200C Sportster® 1200 Custom
  • XL 1200L Sportster® 1200 Low
  • XL 1200N Sportster® 1200 Nightster™
  • XR 1200™

Sportster® 883 - XL 883

Az XL883 Sportster egy igazi alapjármû, amely könnyen vezethetõ de rendelkezik egy nyers Harley összes klasszikus tulajdonságával. Rövid kipufogók, szóló ülés, klasszikus peanut-tank és gumiágyazású Evolution motorblokk.

XL 883 Sportster® 883 mûszaki jellemzõi:

- Gumiágyazású 883cc Evolution motorblokk
- Ezüstszürke porfestésû motorblokk polírozott felületekkel
- Elõl 19"-os, hátul 16"-os méretû krómozot acél fûzött küllõs kerék
- Rozsdamentes acél kormány
- Egy darabból álló klasszikus Sportster szóló ülés
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Új hátsó rugóstagok
- Középen elhelyezett lábtartók
- Klasszikus 12,5 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Sportster® 883 Low - XL 883 L

A 641mm ülésmagassággal és az ültetett felfüggesztéssel ergonómiailag alacsonyabb profilú 883Low a precíz vezethetõség és a figyelemfelkeltõ megjelenés elegyét kínálja. Az új elsõ sárvédõ a króm fûzött küllõs kereket veszi körül. A 883Low azoknak nyújt magabiztos vezetés élményt akik a könnyû, klasszikus motorkerékpárokat részesítik elõnyben, de az Evolution V-Twin nyomatékos teljesítményével.

XL 883L Sportster® 883 Low mûszaki jellemzõi:

- Gumiágyazású 883cc Evolution motorblokk
- Ezüstszürke porfestésû motorblokk polírozott felületekkel
- Ültetett elsõ és hátsó felfüggesztés
- Elõl 19"-os, hátul 16"-os méretû krómozot acél fûzött küllõs kerék
- Új átkalibrált rugózás és lengéscsillapítás
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Széles, klasszikus túrakormány
- Közelebb helyezett szóló ülés
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Középen elhelyezett lábtartók
- Alacsony profilú hátsó rugóstagok
- Alacsony profilú elsõ villák
- Könnyen elérhetõ oldaltámasz
- Klasszikus 12,5 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Sportster® 883 R - XL 883 R

A versenypálya inspirálta 883R igazi utcai motor a duplatárcsás elsõ fékekkel és a széles kormányával. A motoron a feketére fényezett felületek uralkodnak beleértve a 883cc V-Twin motorblokkot is, amely tetemes nyomatékkal gyorsítja ki a motort.

XL 883R Sportster® 883R mûszaki jellemzõi:

- Gumiágyazású 883cc Evolution motorblokk
- Fekete porfestésû motorblokk rücskös fekete felületekkel
- Fekete széles kormány, légszûrõfedél és fényszórókonzol
- Versenypálya ihlette üzemanyagtank grafika
- Egy darabból álló kétszemélyes ülés
- Fekete 13-küllõs öntött aluminium kerekek
- Dupla elsõ tárcsafék rendszer
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Középen elhelyezkedõ lábtartók
- Klasszikus 12,5 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Sportster® 883 Custom -
XL 883 C

A 883 Custom kifejezetten azoknak való, akik egy laza stílusú, kétüléses, custom stílusú de könnyen kezelhetõ motorra vágynak. Új felfüggesztéssel, könnyebb hátsó kerékkel, 17 literes tankkal, kétszemélyes üléssel, kiemelt kormánnyal a 883 Custom igazi kényelmet és hamisítatlan stílust képvisel egy autentikus amerikai V-Twin erejével.

XL 883C Sportster® 883 Custom mûszaki jellemzõi:

- Gumiágyazású 883cc Evolution motorblokk
- Ezüstszürke porfestésû motorblokk
- Új könnyebb ezüst színû öntött aluminium telitárcsás 16"-os hátsó kerék
- 21"-os krómozot acél fûzött küllõs elsõ kerék
- Új átkalibrált rugózás
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Krómozott kormány hátrahúzott kiemelõvel
- Egy darabból álló kétszemélyes klasszikus Sportster ülés
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Alacsony hátsó felfüggesztés
- Elõretolt lábtartók
- 17 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Sportster® Iron 883™ - XL 883N

Az Iron 883, mint a legújabb Dark Custom a rugalmas motorjával, könnyû kuplungjával és az új karbonszálas hajtószíjjal mindazonáltal minimalista stílusával ébren tartja a rebellis lángokat. A tetõtõl talpig fekete kinézet ugyanúgy az új Harley-Davidson Iron 883-as sajátja mint az Evolution motor és egy csomó egyéb stílusos külsõ szerelvény mint pl. a villa gumiharmonika és a drag-kormány.

A teljesen fekete porfestésû 883 ccm-s Evolution motorblokk az Iron 883-at a Dark-stílus megtestesítõjévé teszi. A városi forgalomban való cirkáláshoz az elektronikus hengerenkénti befecskendezéssel (ESPFI) és áthangolt lapos nyomatékgörbével az Iron több mint elegendõ teljesítményt nyújt. A rövid dupla lecsapott végû kipufogók az igazi amerikai V-Twin hangzást adják.

A lecsapott fekete hátsó sárvédõ a kombinált helyzetjelzõ/féklámpa egységgel a 150mm-es gumit erõteljesen kihangsúlyozza és az elsõ gumi is fekete színû öntött keréken kap hangsúlyt. Az Iron 883 minden porcikáját a sötét stílus uralja mint pl. az említett fekete öntött kerekek, elsõ villák és sárvédõ tartók, vagy a légszûrõfedél, az olajtartály, a szíjvédõ, a drag-kormány és a közép-elhelyezésû lábtartók.

A klasszikus Sportster szóló ülés 643 mm ülésmagasságot nyújt a vezetõnek azonban kiegészítõ utasülés és háttámla is felszerelhetõ a motorra.

Az Iron 883 mattfekete és matt ezüst fényezéssel kapható.

Mûszaki specifikáció és felszereltség:

- Gumiágyazású XL Evolution 883 ccm-es V-Twin fekete porfestésû motorblokk
- Elektronikus hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés (ESPFI)
- Fekete légszûrõ fedél
- Fekete elsõ villák gumiharmonikával
- Fekete szíjvédõ és sárvédõtartók
- Elõl 19", hátul 16" méretû fekete 13-küllõs öntött kerekek,
- Fekete alacsony kiemelõvel szerelt drag-kormány
- Fekete közép-elhelyezésû lábtartók
- Fekete alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Fekete lecsapott hátsó sárvédõ kombinált helyzetjelzõ/féklámpa egységgel
- Krómozott dupla rövid kipufogó
- Egydarabból álló szóló Sportster classic-ülés
- 643 mm ülésmagasság
- Egyedi tank grafika
- Harley-Davidson Smart biztonsági riasztó rendszer
- Klasszikus 12.5-literes üzemanyag tank

Sportster® 1200 Custom -
XL 1200 C

Az 1200 Custom nevéhez híven a laza, custom stílus króm-csomagolását meggyõzõ motorteljesítménnyel párosítja. Ezek a stíluselemek nevezetesen az új könnyebb krómozott mart aluminium hátsó keréktárcsa, a krómozott 21"-os acél fûzött küllõs elsõ kerék új sárvédõvel, a krómozott motorblokk szerelvények, krómozott kormány és fényszóró valamint a polirozott tankkonzol. Az elõretolt lábtartók és a hátrahúzott kormány a vezetõnek laza cruiser üléspozíciót garantálnak.

XL 1200C Sportster® 1200 Custom mûszaki jellemzõi:

- Gumiágyazású 1200cc Evolution motorblokk
- Fekete porfestésû motorblokk krómfelületekkel
- Új könnyebb krómozott mart öntött aluminium telitárcsás 16"-os hátsó kerék
- 21"-os krómozott acél fûzött küllõs elsõ kerék
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Krómozott lövedék alakú fényszóró
- Krómozott hátrahúzott kiemelõkön fekvõ polírozott kormány
- Új átkalibrált felfüggesztés
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Egy darabból álló kétszemélyes klasszikus Sportster ülés
- Alacsony hátsó felfüggesztés
- Elõretolt lábtartók
- Polírozott üzemanyagtank középkonzol
- 17 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Sportster® 1200 Low - XL 1200 L

Az 1200Low kiválóan ötvözi a stílust, teljesítményt, agilitást és az ergonómiai kezelhetõséget, amely az új átkalibrált felfüggesztésnek is köszönhetõ. Az 1200Low 17 literes üzemanyagtankkal, 668mm ülésmagassággal, hátrahúzott kormánnyal és 1200cc-s üzemanyag-befecskendezéses V-Twin erõforrással büszkélkedik.

XL 1200L Sportster® 1200 Low mûszaki jellemzõi:

- Gumiágyazású 1200cc Evolution motorblokk
- Fekete porfestésû motorblokk krómfelületekkel
- Elõl 19", hátul 16" méretû krómozott acél fûzött küllõs kerekek
- Széles, hátrahúzott kiemelõkön fekvõ kormány
- Új átkalibrált felfüggesztés
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Egy darabból álló kétszemélyes klasszikus Sportster ülés
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Alacsony hátsó felfüggesztés
- Rövidebb elsõ villák
- Középen elhelyezett lábtartók
- Integrált króm mûszertartó és kormányleszorító
-
Fekete sárvédõ tartó borítás
- 17 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Sportster® 1200 Nightster™ -
XL 1200 N

A Nightster a Sportster legenda letéteményese, amely most egy misztikus sötét tónusú idõtlen stílusú köntösben kész arra, hogy a rejtett hátsó utcákba is elvigye lovasát. Mindez persze csak feketében... a kerékfelnitõl a kerékagyig, a villáktól a kormányig ugyanúgy mint az összes kezelõszerv esetében is. A hamisítatlan "Old-School" kinézetet erõsítik az elsõ villák gumiharangjaik és a hátsó hajtás lyuggatott szíjvédõje. Az ültetett felfüggesztésnek köszönhetõen a vezetõ alig 676mm magasan ül a aszfalt felett. Az új karcsúbb elsõ sárvédõ jól harmonizál a levágott hátsóval. A bõvérû 1200cc Evolution motor rövid kúpos króm csövekbe fújtat.
A kanyargós európai utakhoz jobban illeszkedõen a jobb kanyarodási képesség érdekében hosszabb hátsó rugóúttal alakították ki az európai specifikációjú Nightster változatot. Azok számára, akik az alacsony ültetett stílust kedvelik a Harley-Davidson gyári tartozék katalógusából megrendelhetõk a rövidebb hátsó rugóstagok is.

XL 1200N Nightster mûszaki jellemzõi:

- Gumiágyazású 1200cc Evolution motorblokk
- Középszürke porfestésû motorblokk polírozott felületekkel
- Elõl 19", hátul 16" méretû fekete acél fûzött küllõs kerekek
- Alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Fekete alacsony kormány
- Klasszikus Sportster szóló ülés
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Fekete középen elhelyezett lábtartók
- Klasszikus 12,5 literes üzemanyagtank
- Fekete elsõ villák gumiharangokkal
- Lyuggatott szíjvédõ és elsõ sárvédõ tartók
- Az irányjelzõkbe integrált kombinált hátsó világítás
- Ültetett hátsó felfüggesztés
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

XR1200™ - XR1200™

Az XR1200 típus az elsõ Harley-Davidson motorkerékpár, amelyet kifejezetten az európai vevõk igényei szerint fejlesztettek ki. Az XR1200 projektben a kezdetektõl fogva az európai termékfejlesztési csapat tagjai is részt vettek. Ennek a munkának köszönhetõen született egy olyan jármû, amely a kanyargós európai utakra készült és egyben a gyár elkötelezettségét is képviseli annak irányában, hogy az európai vevõk igényeit kielégítse.
A motor eredeti ötlete a 70-es években az amerikai salakpályákon elindított XR750-es versenymotor sikereibõl származik. Mindazonáltal az XR1200 kezelhetõsége és teljesítmény karakterisztikája kifejezetten a közúti használat kritériumainak felel meg. A motor jó kezelhetõségi és úttartási tulajdonságainak kifejlesztésében európai profi tesztpilóták és tesztpályák kaptak szerepet. Scott Parker és Rich King salakkirályok mellett a korábbi francia enduró bajnok és GP versenyzõ Adrien Morillas is komolyan kivette a részét a fejlesztési munkákból.
John Lewis, a Harley-Davidson Europe marketing és termékfejlesztési igazgatója úgy mutatta be az XR1200-t mint a Harley-Davidson motorkerékpárok új vérvonalú típusát. "Azon kívül hogy egy nagyszerû kinézetû és kezelhetésû motorkerékpár, az XR1200 továbbá egyértelmû kinyilvánítása azon képéességünknek és szándékunknak, hogy külön az európai vevõink számára is alkossunk motorkerékpárokat. A piacbevezetés óta az európai motoros média és a vevõk részérõl is nagyon biztató visszajelzéseket kaptunk, így az XR1200 úgy tûnik, hogy az elõõrse egy leendõ új generációs Európa-orientált Harley-Davidson motorkerékpár családnak." erõsítette meg Lewis.
"Az új Harley-Davidson XR1200 típus tisztán jelzi, hogy a Harley-Davidson Motor Company elkötelezett az európai piacokkal szemben és új vevõi rétegeket céloz meghódítani. Õk azon teljesítmény orientált vevõk akik egy Harley-Davidson óhajtanak a magukénak tudni de egyben egy nagyszerû utcai karakterisztikájú és kifinomult Roadster-t keresnek. Az XR1200 vegytisztán Harley-Davidson mégpedig olyan amely a gyár büszke múltú salakverseny történelmére mutat vissza." mondta Lewis.

Stílus és ergonómia

- A stílust és a kinézetet a legendás XR750 salak versenymotor ihlette
- Széles, fekete kormány... salakmotor kinézet és nagyszerû irányítás
- A kiváló kanyarodási képesség érdekében félig hátrahelyezett lábtartók
- Ülésmagasság 742mm ( 82kg-os átlagtömegû vezetõvel )
- Ergonómiai kialakítás átlagos magasságú európai férfi számára
- Szabványos utasülés és lábtartók

Motor, szívó és kipufogó rendszer

- Gumibakos felfüggesztésû nagy nyomatékú 1202cc Evolution V-Twin motorblokk ezüstszínû porfestéssel
- Esõáramú elektronikusan szabályzott hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés (ESPFI) és elektronikusan vezérelt aktív szívórendszer
- Felfelé hátra irányított 2-1-2 egyenes kipufogó rendszer szaténmatt króm felülettel
- Precíziós olajhûtésû hengerfejek

Kerekek, Fékek és Gumiabroncsok

- Egyedileg tervezett, salakverseny ihletésû, 3-küllõs, feketére fényezett öntött könnyûfémkerekek
- Nagyteljesítményû Nissin dupla-tárcsafék rendszer 4-dugattyús féknyergekkel és 292mm átmérõjû szabadalmaztatott egyenszilárdságú féktárcsákkal
- Speciálisan az XR1200 számára tervezett Dunlop® Qualifier D209 gumiabroncsok (elõl 120/70ZR18, hátul 180/55ZR17)
- Sportosra hangolt Showa felfüggesztés: 43mm-es fordított elsõ villák és terhelésre elõfeszíthetõ hátsó csavarrugós lengéscsillapítók

Egyéb

- Egyedi tervezésû kompakt mûszeregység, fehér számlapú fordulatszámmérõ órával, digitális sebességmérõvel és kettõs funkciójú idõ és távmérõ órával
- Repülõgép stílusú aluminium ötvözetû üzemanyag betöltõ
- Harley-Davidson nyomógomb nélküli Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer
- Az irányjelzõkkel mûködtetett vészvillogó rendszer

 

- FEL -

DYNA modellcsalád

Ha iránymutatásról van szó, akkor nehéz felülmúlni a Dyna™ modelleket. Az FX Super Glide 1971-ben gördült ki a gyárból, ez volt a modellcsalád és az elsõ igazi gyári custom motor születése. Az újdonságok tradícionálisan mindig a Dyna™ családban kerülnek bemutatásra, például a Twin Cam motorblokk 1999-ben, a 6 sebességes váltó 2006-ban.

2009-ben a Dyna™ sorozat követi hagyományait, egy újabb, alacsonyított elsõ sárvédõvel minden modellen. A masszív FXDF Fat Bob® igazi motoros izlésének megfelelõen hû marad a letisztult, egyszerû stílushoz és tradíciókhoz. Manapság teljesen elfogadott, mi több tervezett tény, hogy a tulajdonosok felöltöztetik, átalakítják motorjaikat, ehhez egyetlen motorkerékpár család sem biztosít jobb kiindulási alapot mint a Harley-Davidson Dyna™ család. A népszerû Street Bob® is teljesen át lett dolgozva, hogy jobban kövesse az 1960-as évek stílusjegyeit.

A Dyna™ modellcsalád tagjai:

  • FXDB Dyna® Street Bob™
  • FXDC Super Glide® Custom
  • FXDF Dyna® Fat Bob®

FXDB Dyna® Street Bob™

A Dyna Street Bob a végletekig lecsupaszított kivitelével a klasszikus háború utáni Bobber stílus modern kori megtestesítõje. Ez a jellegzetes kinézet 2009-ben tovább finomul az új magasabban levágott hátsó sárvédõvel és az ívelt retro hátsó lámpával. A szóló ülés új fazont kapott és a fûzött küllõk fényesfekete kerékpántokban foglalnak helyet. Az elektromos vezetékekkel befûzött magas kormány és az igazi Fat Bob tank továbbá a rücskös fekete felületek teszik hitelessé a minimalista Street Bob jelleget.

FXDB Dyna Street Bob mûszaki jellemzõi:

- Gumibakokkal beépített Twin Cam 96 motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Új fekete és ezüst porfestésû motorblokk nyers hengerbordázattal
- Új fényesfekete acélfelnis fûzött küllõs kerekek : 19" elõl, 17" hátul
- Új 655mm magasságú szóló ülés
- Új bobber hátsó sárvédõ
- Új retro stílusú LED-es hátsó lámpa
- Új ezüst számlapos sebességmérõ akciósugár visszaszámlálással
- Új alacsony profilú hátsó sárvédõ
- Új párásodás-mentes mûszerek
- Új üzemanyagszint jeladó
- Fémhálós fékcsövek
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- 18,2 literes Fat Bob tank
- Magas kormány
- 29-fokos villaszög
- Rücskös fekete tankkonzol, akkutartó fedél és szíjvédõ
- Középen elhelyezett lábtartók és kezelõszervek
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Super Glide® Custom - FXDC

Az új laposabb, bordázott mintájú duplaüléssel, Fat Bob tankkal, sok krómmal és fûzött küllõs kerekekkel a Dyna Super Glide Custom igazán feltûnõ jelenség az utakon. A kisebb méretû hátrahúzott kormány és a krómozott tankkonzol tiszta, elegáns kinézetet kölcsönöz a jármû elejének. A hosszú és alacsony Super Glide Custom-ot az ezüstszürke porfestésû erõforrás hozza lendületbe.

FXDC Super Glide Custom mûszaki jellemzõi:

- Gumibakokkal beépített Twin Cam 96 motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Ezüstszürke porfestésû motorblokk króm-akkcentussal
- Fémhálós fékcsövek
- Új bordázott duplaülés
- Új hátrahúzott kormány
- Új ezüst számlapos sebességmérõ akciósugár visszaszámlálással
- Új alacsony profilú hátsó sárvédõ
- Új párásodás-mentes mûszerek
- Új üzemanyagszint jeladó
- 19,3 literes Fat Bob tank
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Krómozott acélfelnis fûzött küllõs kerekek : 19" elõl, 17" hátul
- 29-fokos villaszög
- Teljes ívû hátsó sárvédõ
- Tankkonzolra szerelt sebességmérõóra
- Krómozott tankkonzol bõrbetéttel
- Középen elhelyezett lábtartók és kezelõszervek
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Fat Bob® - FXDF

Az erõteljes kiállású Dyna Fat Bob a polírozott villahidak között elhelyezett iker-fényszórókkal igazi domináns jelenség a közutakon. A Fat Bob a sima, biztos úttartását a 16"-os ezüstszürke aluminium keréktárcsákra szerelt vastag, agresszív mintázatú gumiabroncsainak köszönheti. Stíluselemei közé tartoznak a zárt custom hátsó lengéscsillapítók, az alacsony hátrahúzott hátsó sárvédõ és az ezüst-számlapos sebességmérõ. A fekete és polírozott Twin Cam 96 motorblokkal szemben jó kontrasztot mutat a krómozott 2-1-2 kipufogócsövezés géppuska-jellegû hõvédõ burkolatokkal. Az elõretolt lábtartó szett és a lapos "drag-bar" kormány dögös kinézetet de egyben kiváló utazókényelmet is biztosít a tulajdonosának.

FXDF Dyna Fat Bob mûszaki jellemzõi:

- Gumibakokkal beépített Twin Cam 96 motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk polírozott alkatrészekkel
- Fémhálós fékcsövek
- Új ezüst számlapos sebességmérõ akciósugár visszaszámlálással
- Új alacsony profilú hátsó sárvédõ
- Új párásodás-mentes mûszerek
- Új üzemanyagszint jeladó
- Teljesen zárt krómházas hátsó rugóstagok
- Krómozott 2-1-2 kipufogórendszer géppuska-jellegû hõvédõkkel
- Elõl és hátul 16"-os ezüstszürke aluminium keréktárcsák
- Hátrahúzott bobber hátsó sárvédõ
- 19,3 literes Fat Bob tank
- Fekete drag-stílusú kormány és kiemelõk
- Polírozott aluminium villahidak
- Fekete alsó villacsúszótagok
- 28-fokos villaszög
- Ikerfényszórók
- Középen elhelyezett lábtartók és kezelõszervek
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

 

- FEL -

SOFTAIL modellcsalád

A modellcsalád nevét a jól ismert Softail® vázról kapta, melyet eredetileg 1984-ben vezettek fel a választékpalettára. A Softail® modellek merev vázas megjelenése tiszteletet parancsoló, mialatt a modern lengõvillából és a vízszintesen beépített hátsó rugóstagból álló futómû kényelmes utazást tesz lehetõvé.

2009-ben a Softail® család a már 2008-ban bemutatott két teljesen új modellel bõvül az FXCW Rocker™ és az FXCWC Rocker™ Classic. Mindkét modell az új Rockertail™ hátsó traktussal készül, ami éppen csak takarja a Harley-Davidson® szériában szerelt legszélesebb 240 mm-es hátsó gumiját. Illetve ugyan így megmarad a 2008-ban bemutatott Cross-Bones™ modell is, erõsítve a régi "bobber" vonalat.

A gyár kínálatában így ettõl az évtõl mindenki a saját igényeinek megfelelõen válogathat a Softail® modellek közül, legyen vágya egy teljesen felszerelt kényelmes túramotor, vagy radikális épített motorkerékpár

A Softail® modellcsalád tagjai:

  • FXSTC Softail® Custom
  • FXSTB Softail® Night Train®
  • FLSTF Fat Boy®
  • FLSTC Heritage Softail® Classic
  • FXCW Rocker™
  • FXCWC Rocker™ C
  • FLSTSB Cross Bones
Softail® Custom - FXSTC

Az FXSTC Softail Custom a 70-es évekbeli chopper stílusú motorozását örökíti tovább, kezek magasan a kormányon, lábak a szelet tolják, igazi chopper érzés. A gombozott king-and-queen egy darabból álló lépcsõs ülés egy integrált aluminium keretes háttámlában végzõdik nagyfokú komfortérzést biztosítva mind a vezetõ mind pedig az utas számára. Új alacsony profilú elsõ sárvédõ veszi körül a 21"-os fûzött küllõs profilráfos kereket. A dögös kinézethez hozzátartozik a magas kormány és kormánykiemelõk valamint a nyomott bõrbetéttel és három-rétegû custom grafikával díszített Fat Bob tank. A motor hátulját a 200mm széles gumi és a bobber sárvédõ uralja, míg az olajtartály és a motoron lévõ krómbevonatok jól kiemelik a motorblokk fekete porfestését.

FXSTC Softail® Custom mûszaki jellemzõi:

- Fix beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B™ kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk krómozott fedelekkel
- Magas custom kormány kiemelõkkel
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Krómozott olajtartály
- Polírozott 17"-os kovácsolt aluminium tárcsás hátsókerék
- Krómozott fûzött küllõs profilfelnis 21"-os elsõ kerék
- Bobber hátsó sárvédõ
- Krómgombokkal behúzott duplaülés króm háttámlával
- 18,9 literes Fat Bob tank custom bõrbetéttel
- Elõretolt lábtartók
- 33,5-fokos FX villák
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Night Train® - FXSTB

Az FXSTB Night Train-t a sötétség öleli át... a teljesen fekete motor/váltó egység rücskös fekete bevonatú fedelekkel, légszûrõfedéllel, olajtartállyal, hátsó sárvédõ tartókkal, szíjtárcsával és tankkonzollal. A klasszikus bobber hátsó sárvédõ alatt rejtezõ öntött felni 200mm-es gumiabroncsa szöges ellentétben áll a nyújtott FX elsõ villaszárak közti keskeny 21"-os fûzött küllõs kerékkel. A rövid drag-kormány és elõretolt lábtartók agresszív kinézetet kölcsönöznek a vezetõnek akár az autópályán akár pedig a sötét mellékutakon gurulva. Egy új alacsony profilú elsõ sárvédõ simul a 21"-os küllös kerékre.

FXSTB Night Train® mûszaki jellemzõi:

- Fix beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B™ kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk rücskös fekete fedelekkel
- Fekete olajtartály
- Fekete hajtószíjtárcsa
- Fekete tankkonzol, légszûrõ, olajtartály és hátsó sárvédõ tartók
- Krómozott fûzött küllõs acélfelnis elsõ kerék
- Fekete lyuggatott öntött aluminium keréktárcsa
- 21"-os elsõ és 17"-os hátsó gumiabroncsok
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Bobber hátsó sárvédõ
- Lapos Badlaner-ülés
- Drag-kormány
- 18,9 literes Fat Bob tank
- 33,5-fokos FX elsõ futómû és sárvédõ
- Elõretolt lábtartók
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Fat Boy® - FLSTF

Az egyik legmegkülönbözetettt motorkerékpár a világon az FLSTF Fat Boy mind méreteiben mind pedig eszmei értéke szerint páratlan. A Fat Boy 200mm széles hátsó gumin gördül, melyet mélyen körülölel a hátsó sárvédõ. Elõl a 17"-os kerék és a krómozott villaburkolat teszi különlegessé. Egyedi premium minõségû komponensek, mint pl. a lyuggatott aluminium keréktárcsák és a vastag elsõ futómû teszik ezt a Softail-t egy igazi ikonná...Fat Boy.

FLSTF Fat Boy® mûszaki jellemzõi:

- Fix beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B™ kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Fekete porfestésû motor krómozott fedelekkel
- Krómozott egymás alatt fekvõ kipufogócsövek
- Krómozott olaj tartály
- Tükör-polirozott, krómozott, 17"-os méretû lyuggatott aluminium öntvény keréktárcsák
- Kéttónusú ülés szegecselt és fûzött díszitéssel
- 71,75mm-es egyedi belsõvezetékezésû kormány nyitott kiemelõvel
- 18,9 literes hagyományos Fat Bob üzemanyagtank fûzött-szegecselt bõrbetéttel
- Krómozott elsõ villa burkolat
- Teljes méretû trepni lábtartó
- 32-fokos FL elsõ futómû és egyedi sárvédõ
- Nagyméretû króm fényszóró
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Heritage Softail® Classic - FLSTC

A Heritage Softail Classic hosszútávú túrázásra alkalmas komfortot biztosít mindamellett, hogy a nosztalgikus "dresser" stílust jelenítik meg az FL-villák, a krómozott kiegészítõ fényszórók, a szegecselt bõrtáskák és a teljes méretû szélvédõ. A Heritage Softail-nél sima, kényelmes poziciójú vezetési élmény a meghatározó. Az utasülés és a szélvédõ gyorsan levehetõ ha csak egy laza gurulásra vágyik az ember.

FLSTC Heritage Softail Classic mûszaki jellemzõi:

- Fix beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B™ kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Fekete porfestésû motor krómozott fedelekkel
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Krómozott olajtartály
- 150mm-es 16"-os hátsó és MT90-16-os elsõ gumiabroncs
- Krómozott aluminium profil küllõs kereker feketefalú gumikkal
- FL hátsó sárvédõ
- Osztott, kétszemélyes ülés levehetõ utasüléssel és háttámlával
- Túra kormány
- 18,9 literes Fat Bob tank
- Viztiszta lencséjû króm kiegészítõ fényszórók
- Krómozott index konzol
- Levehetõ teljes méretû Lexan szélvédõ
- Bõr nyeregtáskák gyorscsatokkal
- Nagyméretû elsõ trepni lábtartók lábfej/sarokváltópedállal
- 32 fokos FL villák teljes FL sárvédõvel krómdíszítésekkel
- Krómozott kerékagyfedél
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Softail® Rocker™ - FXCW

A Rocker hamisítatlan merevvázas chopper stílust reprezentál olyan innovatív megoldások révén, amelyeket csak a Harley-Davidson volt képes megalkotni. A Rockertail® hátsó egység egy a hátsó lengõvázra közvetlenül rögzített széles sárvédõt jelent amely a 18"-os kereket borítja. Ezáltal a kerék-sárvédõ egység együttesen mozog a Rockertail® teljes 79mm-es rugóútján. Az egyhangú rozsdamentes acélszürke porfényezés a custom-kinézetet hivatott hangsúlyozni. A szóló ülés alig 622mm-re emelkedik a talaj felett.

FXCW Softail® Rocker™ mûszaki jellemzõi:

- Fix beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B™ kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Ezüst porfestésû motorblokk rozsdamentes acélszürke színû fedelekkel
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Bordázott öntött aluminium olajtartály
- Rozsdamentes acélszürke porfestésû, ötküllõs 19"-os elsõ és 18"-os hátsó öntött aluminium kerekek
- Rockertail hátsó vázegység
- Nyújtott üzemanyagtartály fém tankemblémával
- Szóló nyereg
- V-nyilazású kormány
- Tankkonzolra szerelt sebességmérõóra
- Rozsdamentes acélszürke porfestésû villa csúszótagok, olajtartály, fényszóróház, lengõvilla és egyéb komponensek
- Színre fújt váz
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Softail® Rocker™ C - FXCWC

Mint a Rocker króm-borítású változata a Rocker C az iparágban elsõként kifejlesztett "Trick™" üléskonfigurációval is rendelkezik, ahol a szóló elsõ ülés rejti magában a kihajtható utasülést. Hogy a társunknak helyet biztosítsunk csak egyszerûen fel kell emelni a szóló ülést és kihajtani az utasülés konzolját a Rockertail felett, mely egy meglepõen kényelmes kétszemélyes utazást tesz lehetõvé. Az alap Rocker modellel szemben itt nagyon sok alkatrész krómbevonattal jelenik meg, mint pl. a fényszóró, a villahidak, a kormánykiemelõ, az alsó villaszárak és a tankkonzol a sebességmérõvel. A bordázott aluminium olajtartály, a váz és a lengõvilla mind színre fújt és harmonizál a többi fényezett komponens színével, melyeket lángnyelv motívum hangsúlyoz ki.

FXCWC Rocker™ C mûszaki jellemzõi:

- Fix beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B™ kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk krómozott fedelekkel
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Bordázott öntött aluminium olajtartály
- Polírozott, ötküllõs 19"-os elsõ és 18"-os hátsó öntött aluminium kerekek
- Rockertail hátsó vázegység
- Nyújtott üzemanyagtartály fém tankemblémával
- "Trick" kettõ-az-egyben ülés rejtett utasüléssel
- V-nyilazású kormány
- Tankkonzolra szerelt sportos sebességmérõóra
- Színre fújt váz, lengõvilla és olajtartály
- Krómozott villa alsószárak,fényszóró, sebességmérõ és egyéb szerelvények
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Softail® Cross Bones™ - FLSTSB

Ha a Harley-Davidson-motorozást idõtlen kikapcsolódásnak tekintjük akkor az új FLSTSB Softail Cross Bones az idõt szinte megállítja. A sötétszínû Cross Bones igazi custom bobber stílussal bír, a lemeztelenített-átalakított egyedi jegyeket nyers felületek teszik határozottabbá. A Cross Bones elejét a fényesfekete Springer-villa uralja, míg a továbbiakban a háború utáni korszak stiluselemei fedezhetõk fel, mint pl. a fényesfekete légszûrõház, rugós lengõnyereg, félhold alakú elsõ trepnik vagy a levágott elsõ sárvédõ. A két pozicióban állítható nyereg magassága 676mm. A motoros a fényesfekete félmagas kormánnyal irányítja a gépet. A szintén fényesfekete olajtankot a Willie G. által tervezett koponya grafika emeli ki. A magasfényû krómozott egymás alatt elhelyezett kipufogócsövezés erõs kontrasztot képvisel a sötét tónusú váz-motor egységgel szemben.

FLSTSB Softail® Cross Bones™ mûszaki jellemzõi:

- Fix beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B™ kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk polírozott szelepfedelekkel és nyomórudakkal
- Elektronikusan szabályzott szekvenciális üzemanyag-befecskendezés (ESPFI)
- Új fényesfekete légszûrõfedél
- Fényesfekete Springer elsõ futómû krómozott rugókkal
- Fényesfekete magaskormány
- Fényesfekete macskasze-stílusú tankkonzol új sebességmérõ óralappal
- Fényesfekete olajtartály és hátsó sárvédõ tartók
- Új Willie G. által szignált olajtartály koponya grafika
- Krómozott egymás alatt elhelyezett kipufogócsövezés
- Állítható csvarrugós lengõnyereg bõrfûzéssel
- 676mm magas üléspozíció
- Levágott elsõ sárvédõ tûvonalas fényezéssel
- Bobber hátsó sárvédõ tûvonalas fényezéssel
- Egyediesített 18,9 literes üzemanyagtartály kézzel fûzött bõr tankbetéttel és tûvonalas fényezéssel
- 200mm széles hátsó gumiabroncs
- Fûzött küllös, fényesfekete acél ráfos elsõ és hátsó kerekek
- Félköríves old-school stílusú trepni lábtartók
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

 

- FEL -

TOURING modellcsalád

A Harley-Davidson® Touring modellek nyergében érezhetjük igazán a hosszú évek tapasztalatát, az elmúlt 105 évben motorosok több kilométert tettek meg Harley-Davidson® motorkerékpáron, mint az összes többi márkán együtt, ezért ezen motorok tervezésénél fõ szempont a hosszútávú komfort.

2009-re a legjobban átdolgozott modellcsalád, hiszen teljesen új vázat kapott, minden modellben már széria az ABS fékrendszer, a vastag, 180-as hátsógumi...stb. Új a kipufogó elrendezése amely 2-1-2-es rendszerû, ezáltal kiküszöböli a túlmelegedést a hátsó hengernél. Erõsített és átdolgozott váza jobb vezetési élményt nyújt, amihez még nagyban hozzásegít az új keverésû Dunlop®gumizás, melyet kifejezetten erre a modellre fejlesztettek. Mindent összevetve, ha egyszer felül a Harley-Davidson Touring® motorokra, biztos lehet benne, hogy nem szeretne hamar megállni vele.

A Touring modellcsalád tagjai:

  • FLHT Electra Glide® Standard
  • FLHR Road King®
  • FLHRC Road King® Classic
  • FLHX Street Glide™
  • FLHTCU Ultra Classic® Electra Glide®

Electra Glide® Standard - FLHT

Az alapvetõ túra felszerelésekkel ellátott Electra Glide Standard egy jókinézetû, megbízható, hosszú utakra tervezett motorkerékpár, mely különösebb átépítés nélkül önmagában is jól használható, viszont az egyedi továbbépítéshez is rendkívül alkalmas alapot biztosít. A zárható keménydobozok, a villára szerelt "batwing" túra-fejidom és mûszerek valamint a kiegészítõ fényszórók a jármû alapszerelvényei. Az új túra-váz, kerekek és gumiabroncsok jelentette elõnyök ennél a motorkerékpárnál is jelentkeznek.

FLHT Electra Glide® Standard mûszaki jellemzõi:

- Gumibakos felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Új tervezésû fekete öntött aluminium kerekek, elõl 17", hátul 16" méretben
- Tripla-körös csillapítású elsõ villák
- "Batwing" stílusú villákra szerelt fejidom
- Fejidomba épített sebességmérõ és fordulatszámmérõ órák
- Viztiszta lencsével ellátott kiegészítõ fényszórók
- Zárható GTX oldaldobozok
- Egydarabból álló kétszemélyes Electra Glide komfortülés
- Indításgátlóval kialakított biztonsági riasztórendszer

Road King® - FLHR

A Road King modellnél a Harley-Davidson hagyományos stíluselemei jól egyesülnek a hosszú túrák utazási kényelmével. A nagyméretû levehetõ szélvédõ valamint a fröccsöntött GTX keménydobozok teszik ezt a többoldalú motorkerékpárt kifejezetten alkalmassá mind rövidtávú mind pedig hosszú túrázásokra vagy akár csak városi gurulásra. A "klasszikus"-stílus jegyeit testesítik meg a króm "Hiawatha" fényszóró és kiegészítõ lámpák, a krómozott motorfedelek, a hosszan lenyúló elsõ sárvédõ valamint a fehér csíkos gumiabroncsok. Az ülés 2009-re új stilust kapott gyémánt alakú díszítéssel.

FLHR Road King® mûszaki jellemzõi:

- Gumibakos felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Új tervezésû fekete öntött aluminium kerekek, elõl 17", hátul16" méretben
- Nagyméretû "Hiawatha" fényszóró és krómkeret
- Kiegészítõ lámpák</LI
- Leszerelhetõ szélvédõ
- Nagyméretû, tankkonzolba épített sebességmérõóra
- Vízhatlan, zárható GTX keménydobozok
- Indításgátlóval kialakított biztonsági riasztórendszer

Road King® Classic - FLHRC

Igazi nosztalgia két keréken... motorozás a horizonton túlra... a Road King Classic az elmúlt évszázad túramotorjainak hamisítatlan stíluselemeit ötvözi a legmodernebb technikai megoldásokkal. Az igazi retro kinézet érdekében a 2009-es Road King Classic megtartotta a 16"-os küllõs elsõ és hátsó profilkerekeket és a fehérfalú gumiabroncsokat. Mintázott bõrbetétek teszik klasszikussá az ülést és a formatartó oldaltáskákat. A túra-kialakítást testesíti meg a nagyméretû leszerelhetõ szélvédõ, a kiegészítõ lámpák és az alapkivitelû elektronikus menettartó (tempomat). 2009-ben új, két-tónusú sárvédõ fényezés növeli az esztétikai élményt.

FLHRC Road King® Classic mûszaki jellemzõi:

- Gumibakos felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Krómozott aluminium profil küllõs kerekek
- Nagyméretû "Hiawatha" fényszóró és krómkeret
- Kiegészítõ lámpák
- Leszerelhetõ szélvédõ
- Nagyméretû, tankkonzolba épített sebességmérõóra
- Bõrbetétes, alaktartó oldaltáskák
- Mintázott bõr ülés
- Króm tank és sárvédõ emblémák
- Lecsapott végû kipufogódobok
- Elektronikus menettartó (tempomat)
- Indításgátlóval kialakított biztonsági riasztórendszer

Street Glide® - FLHX

Stílusosan lemeztelenítve a Street Glide a sûllyesztett kinézet és tiszta profil érdekében ültetett hátsó felfüggesztéssel, füstszínû mini légterelõkkel és a hátsó sárvédõ végén a stílusnak megfelelõ diszelemmel van felszerelve. A hagyományos "batwing" fejidom 40-wattos Harman-Kardon® audio rendszert rejt. A nyújtott, krómozott tankkonzol és a Streamliner stílusú elsõ trepnik, fékpedál valamint az utaslábtartók szintén az egyediséget tükrözik. Az újonnan áttervezett fekete öntött aluminium kerekek a Street Glide kizárólagos szerelvényei.

FLHX Street Glide® mûszaki jellemzõi:

- Gumibakos felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel
támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Új tervezésû fekete öntött aluminium kerekek, elõl 17", hátul16" méretben
- "Batwing" stílusú villákra szerelt fejidom
- Füst színû mini légterelõk
- Fejidomra szerelt visszapillantó tükrök
- Egyedi stílusú kagylóülés perforált diszbetéttel
- Ezüst színû mûszer-számlapok
- 40-watt teljesítményû Harman-Kardon CD/AM/FM/WB/MP3 Advanced audio rendszer
- GTX mûanyag keménydobozok színre fújt zárszerkezetekkel
- Díszítés nélküli elsõ sárvédõ
- Füst-színezett króm 3-dimenziós tank embléma
- Streamliner stílusú trepnik, fékpedál és utaslábtartók
- Ültetett hátsó felfüggesztés
- Hátsó sárvédõ díszvég
- Indításgátlóval kialakított biztonsági riasztórendszer

Ultra Classic™ Electra Glide® - FLHTCU

A Harley-Davidson túra model családjának zászlóshajója: az Ultra Classic Electra Glide minden, a közúti életre szükséges dologgal fel van szerelve. Az alapszerelvények közé tartozik az elektronikus menettartó, a 80-wattos Harman-Kardon audio rendszer és intercom ugyanúgy mint az állítható szellõzésû alsó és fejidom légterelõk valamint az oldaldoboz betétek. A Tour-Pak hátsó doboz kapacitása 2,3kg-mal megnövekedett és csomagtartó rács is új formát kapott. 2009-ben újdonság a rövid kettõs antenna és a vezetõülés alatti hõterelõ.

FLHTCU Ultra Classic™ Electra Glide® mûszaki jellemzõi:

- Gumibakos felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Új Tour-Pak csomagtartórács
- Új tervezésû fekete öntött aluminium kerekek, elõl 17", hátul16" méretben
- Tripla-körös csillapítású elsõ villák
- "Batwing" stílusú villákra szerelt fejidom
- Teljes mûszerezettség
- 80-watt teljesítményû Harman-Kardon Advanced audio rendszer
- Új rövid pálcaantennák
- Viztiszta lencséjû kiegészítõ fényszórók
- Zárható GTX keménydobozok
- Üvegszálas állítható pozíciójú King Tou-Pak doboz utasháttámlával
- Illeszkedõ, puha dobozbetétek
- Egydarabból álló, kétszemélyes Electra Glide komfortülés
- Szellõztethetõ térdvédõ idomok integrált kesztyûtárolókkal
- Állítható fejidom légterelõk
- Új vezetõülés alatti hõterelõk
- Elektronikus menettartó (tempomat)
- Indításgátlóval kialakított biztonsági riasztórendszer

- FEL -

VRSC modellcsalád

2002-es bemutatása óta a VRSC™ modellcsalád letarolta, és uralja a motorkerékpár piac powercruiser szegmensét. A Harley-Davidson VRSC™ modellekben a hamisítatlan chopper stílus keveredik a mesteri szintre fejlesztett technológiai megoldásokkal.

A 2009-ben évben még több erõt és ezzel arányosan nagyobb biztonságot is kaptak a modellek. A Revolution® motorblokkok lökettérfogata 1246 cm3-re növekedett, ez modelltõl függõen 123-125 LE teljesítményt és 112-114 Nm forgatónyomatékot eredményez. Kategóriájában elsõként a motorblokk megnövekedett erejét egy csúszókuplung továbbítja a váltó és a hajtás további elemei felé. További újdonság, hogy a csúcsteljesítményû Brembo® fékekkel szerelt VRSC™-k 2009-tõl szériában ABS-el szereltek.

VRSC™ modellcsalád tagjai:

  • VRSCAW V-Rod®
  • VRSCDX Night Rod™ Special
  • VRSCF V-Rod Muscle™
V-Rod® - VRSCAW

Ez a hamisítatlan Harley-Davidson cruiser 2009-ben tovább folytatja karrierjét. Ez a V-Rod is széles 240mm-es gumikon gurul. Az elegánsan ívelt kipufogócsövezés magasfényû króm ferdén lecsapott végû íves dobokban végzõdik. A mély kagylóülés a talajtól alig 660mm-re kínál helyet a vezetõ számára. A hátrahúzott hegesztett kormány közepén helyezkedik el a zárt mûszeregység és a cseppformájú fényszóró. A 34-fokra kidöntött 49mm vastag villák veszik közre anodizált aluminium profilráfos fûzött küllõs elsõ kereket. A V-Rod hat különbözõ fényezéssel rendelhetõ: fényesfekete, gyöngyház ezüstszürke, gyöngyház láng-kék, mélyvörös és két-tónusú fekete-gyöngyház szürke vagy gyöngyház kék-gyöngyház szürke.

VRSCAW V-Rod® mûszaki jellemzõi:

- Folyadékhûtésû 1250cc Revolution motor
- 123 LE teljesítmény 8000 f/min-nél
- 115 Nm nyomaték 7000 f/min-nél
- Két-tónusú ezüst és fémszürke porfestésû hengerek króm fedelekkel
- Könnyített kezelésû limitált csúszású kuplung
- ABS-szel támogatott három Brembo rendszerû féktárcsa
- 19"-os szálpolírozott aluminium profilráfos fûzött küllõs elsõ kerék
- 18"-os öntött és mart aluminium hátsó keréktárcsa
- Krómozott ferdén lecsapott dupla kipufogócsõ
- 240mm széles hátsó gumiabroncs
- Elõretolt lábtartók
- Fekete kézi kezelõszervek
- Fényes ezüst peremváz védõlakk bevonattal
- Hegesztett hátrahúzott kormány
- Cseppalakú fényszóró
- 18,9 literes tank
- 660mm-es ülésmagasság
- ABS alapszerelvényként
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

Night Rod® Special - VRSCDX

A VRSCDX Night Rod Special számára a teljesen fekete Revolution blokk, villa alsó szárak, hátsó lengõvilla és egyéb feketére fényezett komponensek kölcsönöznek nyers, kemény utcai megjelenést. Színre fújt lámpatartó veszi körül a kerek elsõ fényszórót. A rövid egyenes hangtompító páros fekete végkúpokkal és hõvédõkkel van ellátva. Drag-stílusú kormány és elõrehelyezett lábtartó szett nyújt a vezetõnek agresszív elõre hajolós üléspozíciót. A jármû teljes hosszán egy kontrasztos dupla versenysáv húzódik végig. A fekete mart öntött aluminium keréktárcsákat vékony narancs színû peremcsík díszíti. A motor az alábbi három színben rendelhetõ: matt denim fekete fényesfekete sávokkal, fényesfekete gyöngyház fémszürke sávokkal, fényesfekete narancssárga sávokkal.

VRSCDX Night Rod® Special mûszaki jellemzõi:

- Folyadékhûtésû 1250cc Revolution motor
- 123 LE teljesítmény 8250 f/min-nél
- 111 Nm nyomaték 7200 f/min-nél
- Könnyített kezelésû limitált csúszású kuplung
- Fekete porfestésû motorblokk mart bordázattal és fekete fedelekkel
- Szálpolírozott rövid dupla egyenes kipufogó fekete végkúpokkal és hõvédõkkel
- ABS-szel támogatott három Brembo rendszerû féktárcsa
- 240mm széles hátsó gumiabroncs
- Elõretolt lábtartók
- Fekete felületû tükrök, hátsó rugóstagok és kezelõszervek
- Fekete acél peremváz
- Drag-stílusú kormány
- Kerek elsõ fényszóró
- Színre fújt lámpatartó
- Elõl 19"-os, hátul 18"-os méretû fekete mart öntött aluminium keréktárcsák
- Narancs színû peremcsíkkal
- Színben elütõ verseny-sávok a légszûrõfedélen és a hátsó sárvédõn
- 640mm ülésmagasság
- ABS alapszerelvényként
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

V-Rod Muscle™ - VRSCF

A V-Rod Muscle tiszta, atlétikusan erõteljes vonalvezetését a széles enyhén szögletes légszûrõ fedél és a lecsapott hátsó sárvédõ határozza meg. A masszív 240mm széles hátsó gumit az új, széles, rövid és a LED-es hátsó világítást is magában foglaló sárvédõ hangsúlyozza ki. A motor elejének stílusát a rövid trimmelt sárvédõ és a fekete fordított villák valamint a tükörszárakba simított LED irányjelzõk képviselik. A hûtõborítás alakja drámaian megváltozott de színben illeszkedik a motor egyéb részeihez. Az új légszûrõfedél magába foglalja a szívólevegõ huzalrácsozású beömlõit. A VRSC modellcsalád részére újonnan tervezett fekete 5-küllõs öntött aluminium kerekek állnak rendelkezésre.
Egy új mély kagylóülés biztosít kellõ támaszt a vezetõnek a Revolution-motor brutális tolóerejével szemben. A természetes vezetési pozíció érdekében a Muscle elõretolt lábtartókkal és belsõ vezetékezésû széles kormánnyal rendelkezik. Erõteljes polírozott aluminium villahidak rögzítik biztosan a fordított villákat és tartják a stílusos V-Rod cseppalakú mattfekete házas fényszórót. A 34-fokos villaszögnek és az új kétoldalt végighúzódó hosszú, szatén-króm felületû kipufogódoboknak köszönhetõen válik láthatóvá a motor nyújtott profilja. A V-Rod Muscle az alábbi négy színben rendelhetõ: fényesfekete, ezüst, matt denim kék és mélyvörös.

VRSCF V-Rod Muscle mûszaki jellemzõi:

- Folyadékhûtésû 1250cc Revolution motor
- 123 LE teljesítmény 8000 f/min-nél
- 115 Nm nyomaték 6500 f/min-nél
- Fémszürke porfestésû motorblokk polírozott fedelekkel
- Könnyített kezelésû limitált csúszású kuplung
- ABS-szel támogatott három Brembo rendszerû féktárcsa
- Szatén-króm kétoldali kipufogórendszer
- Elõl 19"-os, hátul 18"-os méretû 5-küllõs öntött aluminium kerekek
- 240mm széles hátsó gumiabroncs
- Stílusosan kialakított hátsó lengéscsillapítók fekete csavarrugókkal
- Rövid, sima vonalvezetésû hátsó sárvédõ
- LED-es kombinált hátsó lámpa
- Tükörszárba integrált LED-es elsõ irányjelzõk
- Elõretolt lábtartók
- Belsõ vezetékezésû öntött kormány kiemelõvel
- Fekete peremváz
- Csepp alakú fényszóró
- 640mm-es ülésmagasság
- ABS alapszerelvényként
- Smart indításgátlós biztonsági riasztórendszer

- FEL -