Sportster
·
Új hátsó kerék a Custom modelleken
· Új futómû hangolás
· Könnyebb kuplungkar
· ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti
üzemanyag - befecskendezés
· Aktív szívó- és kipufogórendszer
· Kényelmes, könnyed vezethetõség
· "Smart" riasztórendszer
|
Dyna
·
Új, cseppalakú légszûrõház
· Megújult Street Bob modell
· 1584 cm3-es Twin Cam 96 erõforrás
· 6 sebességes Cruise Drive váltó
· ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti
üzemanyag - befecskendezés
· Aktív szívó- és kipufogórendszer
· Új színek egyes modelleknél
·
"Smart" riasztórendszer
|
Softail
·
1584 cm3-es Twin Cam 96B erõforrás
· Alacsonyított elsõ sárvédõ
· Elrejtett hátsó rugóstag
· 6-sebességes váltómû
· Karbon szálas, erõsített szíj
· Optikai újdonságok a Heritage Softail
Classic® modellen
· ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti
üzemanyag - befecskendezés
· Aktív szívó- és kipufogórendszer
·
"Smart" riasztórendszer
|
Touring
·
Teljesen megújult váz
· LED-es rendszámtábla világítás
· Minden modell ABS-el szerelt
· Új elsõ és hátsó
felni
· 180-as hátsó gumiméret
· Új kipufogó rendszer
· Rövidített antennák
· 1584 cm3 Twin Cam 96B erõforrás
· 6 sebességes Cruise Drive váltó
·
"Smart" riasztórendszer
|
VRSC
·
Új Muscle® modell
· Új, megnövelt lökettérfogatú,
1250 cm3-es folyadékhûtéses, V2-es Revolution®
erõforrás
· Minden tipus ABS-el szerelt
· Hajlított acélcsõ váz
· ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti
üzemanyag - befecskendezés
· 240-es hátsó gumiméret
·
Teljesítmény 123-125 LE
|
SPORTSTER modellcsalád
Minden alkalommal
amikor egy Harley-Davidson Sportster® nyergébe pattanunk
több mint 50 év büszke örökségét
vehetjük birtokba. Az 1957-ben bemutatott elsõ XL modelltõl
kezdve napjainkig a Harley-Davidson® folyamatosan fejleszti Sportster®
motorkerékpárjait, hogy a legszélesebb vásárlói
igényeknek is megfeleljenek. Míg egyéb márkák
követik a trendet és mûanyagba burkolt vízhûtéses
blokkokkal gyártanak sportos teljesítményû
motorkerékpárokat, a Sportsterek® kompromisszumok
nélkül tartják magukat Hot Rod gyökereikhez.
2009-re megmaradnak
a tipikus Sportster® vonások, kiegészítve
az új alacsonyított elsõ sárvédõvel,
ami közelebb került az elsõ kerékhez, lekönnyítették
a Custom® modellek hátsó kerekét, illetve
újrahangolt futómûvet kaptak. Igazán kezes,
könnyen irányítható motorok, keskeny felépítéssel
és robbanékony motorral. Újdonság a sportos
XR1200 Sportster® , melyet csak Európában értékesítenek.
A Sportster®
modellcsalád tagjai:
- XL 883 Sportster® 883
- XL 883L Sportster® 883 Low
- XL 883R Sportster® 883R
- XL 883C Sportster® 883 Custom
- XL 883N Sportster® 883 Iron
- XL 1200C
Sportster® 1200 Custom
- XL 1200L Sportster® 1200 Low
- XL 1200N Sportster® 1200 Nightster
- XR 1200
Sportster®
883 - XL 883 |
Az XL883
Sportster egy igazi alapjármû, amely könnyen
vezethetõ de rendelkezik egy nyers Harley összes
klasszikus tulajdonságával. Rövid kipufogók,
szóló ülés, klasszikus peanut-tank
és gumiágyazású Evolution motorblokk.
XL 883 Sportster®
883 mûszaki jellemzõi:
- Gumiágyazású
883cc Evolution motorblokk
- Ezüstszürke porfestésû motorblokk
polírozott felületekkel
- Elõl 19"-os, hátul 16"-os méretû
krómozot acél fûzött küllõs
kerék
- Rozsdamentes acél kormány
- Egy darabból álló klasszikus Sportster
szóló ülés
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Új hátsó rugóstagok
- Középen elhelyezett lábtartók
- Klasszikus 12,5 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Sportster®
883 Low - XL 883 L |
A 641mm
ülésmagassággal és az ültetett
felfüggesztéssel ergonómiailag alacsonyabb
profilú 883Low a precíz vezethetõség
és a figyelemfelkeltõ megjelenés elegyét
kínálja. Az új elsõ sárvédõ
a króm fûzött küllõs kereket veszi
körül. A 883Low azoknak nyújt magabiztos vezetés
élményt akik a könnyû, klasszikus motorkerékpárokat
részesítik elõnyben, de az Evolution V-Twin
nyomatékos teljesítményével.
XL 883L
Sportster® 883 Low mûszaki jellemzõi:
- Gumiágyazású
883cc Evolution motorblokk
- Ezüstszürke porfestésû motorblokk
polírozott felületekkel
- Ültetett elsõ és hátsó
felfüggesztés
- Elõl 19"-os, hátul 16"-os méretû
krómozot acél fûzött küllõs
kerék
- Új átkalibrált rugózás
és lengéscsillapítás
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Széles, klasszikus túrakormány
- Közelebb helyezett szóló ülés
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Középen elhelyezett lábtartók
- Alacsony profilú hátsó rugóstagok
- Alacsony profilú elsõ villák
- Könnyen elérhetõ oldaltámasz
- Klasszikus 12,5 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Sportster®
883 R - XL 883 R |
A versenypálya
inspirálta 883R igazi utcai motor a duplatárcsás
elsõ fékekkel és a széles kormányával.
A motoron a feketére fényezett felületek
uralkodnak beleértve a 883cc V-Twin motorblokkot is,
amely tetemes nyomatékkal gyorsítja ki a motort.
XL 883R
Sportster® 883R mûszaki jellemzõi:
- Gumiágyazású
883cc Evolution motorblokk
- Fekete porfestésû motorblokk rücskös
fekete felületekkel
- Fekete széles kormány, légszûrõfedél
és fényszórókonzol
- Versenypálya ihlette üzemanyagtank grafika
- Egy darabból álló kétszemélyes
ülés
- Fekete 13-küllõs öntött aluminium
kerekek
- Dupla elsõ tárcsafék rendszer
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Középen elhelyezkedõ lábtartók
- Klasszikus 12,5 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Sportster®
883 Custom -
XL 883 C |
A 883 Custom
kifejezetten azoknak való, akik egy laza stílusú,
kétüléses, custom stílusú de
könnyen kezelhetõ motorra vágynak. Új
felfüggesztéssel, könnyebb hátsó
kerékkel, 17 literes tankkal, kétszemélyes
üléssel, kiemelt kormánnyal a 883 Custom
igazi kényelmet és hamisítatlan stílust
képvisel egy autentikus amerikai V-Twin erejével.
XL 883C
Sportster® 883 Custom mûszaki jellemzõi:
- Gumiágyazású
883cc Evolution motorblokk
- Ezüstszürke porfestésû motorblokk
- Új könnyebb ezüst színû öntött
aluminium telitárcsás 16"-os hátsó
kerék
- 21"-os krómozot acél fûzött
küllõs elsõ kerék
- Új átkalibrált rugózás
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Krómozott kormány hátrahúzott
kiemelõvel
- Egy darabból álló kétszemélyes
klasszikus Sportster ülés
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Alacsony hátsó felfüggesztés
- Elõretolt lábtartók
- 17 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Sportster®
Iron 883 - XL 883N |
Az Iron
883, mint a legújabb Dark Custom a rugalmas motorjával,
könnyû kuplungjával és az új
karbonszálas hajtószíjjal mindazonáltal
minimalista stílusával ébren tartja a rebellis
lángokat. A tetõtõl talpig fekete kinézet
ugyanúgy az új Harley-Davidson Iron 883-as sajátja
mint az Evolution motor és egy csomó egyéb
stílusos külsõ szerelvény mint pl.
a villa gumiharmonika és a drag-kormány.
A teljesen
fekete porfestésû 883 ccm-s Evolution motorblokk
az Iron 883-at a Dark-stílus megtestesítõjévé
teszi. A városi forgalomban való cirkáláshoz
az elektronikus hengerenkénti befecskendezéssel
(ESPFI) és áthangolt lapos nyomatékgörbével
az Iron több mint elegendõ teljesítményt
nyújt. A rövid dupla lecsapott végû
kipufogók az igazi amerikai V-Twin hangzást adják.
A lecsapott
fekete hátsó sárvédõ a kombinált
helyzetjelzõ/féklámpa egységgel
a 150mm-es gumit erõteljesen kihangsúlyozza és
az elsõ gumi is fekete színû öntött
keréken kap hangsúlyt. Az Iron 883 minden porcikáját
a sötét stílus uralja mint pl. az említett
fekete öntött kerekek, elsõ villák és
sárvédõ tartók, vagy a légszûrõfedél,
az olajtartály, a szíjvédõ, a drag-kormány
és a közép-elhelyezésû lábtartók.
A klasszikus
Sportster szóló ülés 643 mm ülésmagasságot
nyújt a vezetõnek azonban kiegészítõ
utasülés és háttámla is felszerelhetõ
a motorra.
Az Iron
883 mattfekete és matt ezüst fényezéssel
kapható.
Mûszaki
specifikáció és felszereltség:
- Gumiágyazású
XL Evolution 883 ccm-es V-Twin fekete porfestésû
motorblokk
- Elektronikus hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés
(ESPFI)
- Fekete légszûrõ fedél
- Fekete elsõ villák gumiharmonikával
- Fekete szíjvédõ és sárvédõtartók
- Elõl 19", hátul 16" méretû
fekete 13-küllõs öntött kerekek,
- Fekete alacsony kiemelõvel szerelt drag-kormány
- Fekete közép-elhelyezésû lábtartók
- Fekete alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Fekete lecsapott hátsó sárvédõ
kombinált helyzetjelzõ/féklámpa
egységgel
- Krómozott dupla rövid kipufogó
- Egydarabból álló szóló
Sportster classic-ülés
- 643 mm ülésmagasság
- Egyedi tank grafika
- Harley-Davidson Smart biztonsági riasztó rendszer
- Klasszikus 12.5-literes üzemanyag tank
|
Sportster®
1200 Custom -
XL 1200 C
|
Az 1200
Custom nevéhez híven a laza, custom stílus
króm-csomagolását meggyõzõ
motorteljesítménnyel párosítja.
Ezek a stíluselemek nevezetesen az új könnyebb
krómozott mart aluminium hátsó keréktárcsa,
a krómozott 21"-os acél fûzött
küllõs elsõ kerék új sárvédõvel,
a krómozott motorblokk szerelvények, krómozott
kormány és fényszóró valamint
a polirozott tankkonzol. Az elõretolt lábtartók
és a hátrahúzott kormány a vezetõnek
laza cruiser üléspozíciót garantálnak.
XL 1200C
Sportster® 1200 Custom mûszaki jellemzõi:
- Gumiágyazású
1200cc Evolution motorblokk
- Fekete porfestésû motorblokk krómfelületekkel
- Új könnyebb krómozott mart öntött
aluminium telitárcsás 16"-os hátsó
kerék
- 21"-os krómozott acél fûzött
küllõs elsõ kerék
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Krómozott lövedék alakú fényszóró
- Krómozott hátrahúzott kiemelõkön
fekvõ polírozott kormány
- Új átkalibrált felfüggesztés
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Egy darabból álló kétszemélyes
klasszikus Sportster ülés
- Alacsony hátsó felfüggesztés
- Elõretolt lábtartók
- Polírozott üzemanyagtank középkonzol
- 17 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Sportster®
1200 Low - XL 1200 L |
Az 1200Low
kiválóan ötvözi a stílust, teljesítményt,
agilitást és az ergonómiai kezelhetõséget,
amely az új átkalibrált felfüggesztésnek
is köszönhetõ. Az 1200Low 17 literes üzemanyagtankkal,
668mm ülésmagassággal, hátrahúzott
kormánnyal és 1200cc-s üzemanyag-befecskendezéses
V-Twin erõforrással büszkélkedik.
XL 1200L
Sportster® 1200 Low mûszaki jellemzõi:
- Gumiágyazású
1200cc Evolution motorblokk
- Fekete porfestésû motorblokk krómfelületekkel
- Elõl 19", hátul 16" méretû
krómozott acél fûzött küllõs
kerekek
- Széles, hátrahúzott kiemelõkön
fekvõ kormány
- Új átkalibrált felfüggesztés
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Egy darabból álló kétszemélyes
klasszikus Sportster ülés
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Alacsony hátsó felfüggesztés
- Rövidebb elsõ villák
- Középen elhelyezett lábtartók
- Integrált króm mûszertartó és
kormányleszorító
- Fekete
sárvédõ tartó borítás
- 17 literes üzemanyagtank
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Sportster®
1200 Nightster -
XL 1200 N |
A Nightster
a Sportster legenda letéteményese, amely most
egy misztikus sötét tónusú idõtlen
stílusú köntösben kész arra,
hogy a rejtett hátsó utcákba is elvigye
lovasát. Mindez persze csak feketében... a kerékfelnitõl
a kerékagyig, a villáktól a kormányig
ugyanúgy mint az összes kezelõszerv esetében
is. A hamisítatlan "Old-School" kinézetet
erõsítik az elsõ villák gumiharangjaik
és a hátsó hajtás lyuggatott szíjvédõje.
Az ültetett felfüggesztésnek köszönhetõen
a vezetõ alig 676mm magasan ül a aszfalt felett.
Az új karcsúbb elsõ sárvédõ
jól harmonizál a levágott hátsóval.
A bõvérû 1200cc Evolution motor rövid
kúpos króm csövekbe fújtat.
A kanyargós európai utakhoz jobban illeszkedõen
a jobb kanyarodási képesség érdekében
hosszabb hátsó rugóúttal alakították
ki az európai specifikációjú Nightster
változatot. Azok számára, akik az alacsony
ültetett stílust kedvelik a Harley-Davidson gyári
tartozék katalógusából megrendelhetõk
a rövidebb hátsó rugóstagok is.
XL 1200N
Nightster mûszaki jellemzõi:
- Gumiágyazású
1200cc Evolution motorblokk
- Középszürke porfestésû motorblokk
polírozott felületekkel
- Elõl 19", hátul 16" méretû
fekete acél fûzött küllõs kerekek
- Alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Fekete alacsony kormány
- Klasszikus Sportster szóló ülés
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Fekete középen elhelyezett lábtartók
- Klasszikus 12,5 literes üzemanyagtank
- Fekete elsõ villák gumiharangokkal
- Lyuggatott szíjvédõ és elsõ
sárvédõ tartók
- Az irányjelzõkbe integrált kombinált
hátsó világítás
- Ültetett hátsó felfüggesztés
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
XR1200
- XR1200 |
Az XR1200
típus az elsõ Harley-Davidson motorkerékpár,
amelyet kifejezetten az európai vevõk igényei
szerint fejlesztettek ki. Az XR1200 projektben a kezdetektõl
fogva az európai termékfejlesztési csapat
tagjai is részt vettek. Ennek a munkának köszönhetõen
született egy olyan jármû, amely a kanyargós
európai utakra készült és egyben a
gyár elkötelezettségét is képviseli
annak irányában, hogy az európai vevõk
igényeit kielégítse.
A motor eredeti ötlete a 70-es években az amerikai
salakpályákon elindított XR750-es versenymotor
sikereibõl származik. Mindazonáltal az
XR1200 kezelhetõsége és teljesítmény
karakterisztikája kifejezetten a közúti használat
kritériumainak felel meg. A motor jó kezelhetõségi
és úttartási tulajdonságainak kifejlesztésében
európai profi tesztpilóták és tesztpályák
kaptak szerepet. Scott Parker és Rich King salakkirályok
mellett a korábbi francia enduró bajnok és
GP versenyzõ Adrien Morillas is komolyan kivette a részét
a fejlesztési munkákból.
John Lewis, a Harley-Davidson Europe marketing és termékfejlesztési
igazgatója úgy mutatta be az XR1200-t mint a Harley-Davidson
motorkerékpárok új vérvonalú
típusát. "Azon kívül hogy egy
nagyszerû kinézetû és kezelhetésû
motorkerékpár, az XR1200 továbbá
egyértelmû kinyilvánítása
azon képéességünknek és szándékunknak,
hogy külön az európai vevõink számára
is alkossunk motorkerékpárokat. A piacbevezetés
óta az európai motoros média és
a vevõk részérõl is nagyon biztató
visszajelzéseket kaptunk, így az XR1200 úgy
tûnik, hogy az elõõrse egy leendõ
új generációs Európa-orientált
Harley-Davidson motorkerékpár családnak."
erõsítette meg Lewis.
"Az új Harley-Davidson XR1200 típus tisztán
jelzi, hogy a Harley-Davidson Motor Company elkötelezett
az európai piacokkal szemben és új vevõi
rétegeket céloz meghódítani. Õk
azon teljesítmény orientált vevõk
akik egy Harley-Davidson óhajtanak a magukénak
tudni de egyben egy nagyszerû utcai karakterisztikájú
és kifinomult Roadster-t keresnek. Az XR1200 vegytisztán
Harley-Davidson mégpedig olyan amely a gyár büszke
múltú salakverseny történelmére
mutat vissza." mondta Lewis.
Stílus
és ergonómia
- A stílust
és a kinézetet a legendás XR750 salak
versenymotor ihlette
- Széles, fekete kormány... salakmotor kinézet
és nagyszerû irányítás
- A kiváló kanyarodási képesség
érdekében félig hátrahelyezett
lábtartók
- Ülésmagasság 742mm ( 82kg-os átlagtömegû
vezetõvel )
- Ergonómiai kialakítás átlagos
magasságú európai férfi számára
- Szabványos utasülés és lábtartók
Motor, szívó
és kipufogó rendszer
- Gumibakos
felfüggesztésû nagy nyomatékú
1202cc Evolution V-Twin motorblokk ezüstszínû
porfestéssel
- Esõáramú elektronikusan szabályzott
hengerenkénti üzemanyag-befecskendezés
(ESPFI) és elektronikusan vezérelt aktív
szívórendszer
- Felfelé hátra irányított 2-1-2
egyenes kipufogó rendszer szaténmatt króm
felülettel
- Precíziós olajhûtésû hengerfejek
Kerekek,
Fékek és Gumiabroncsok
- Egyedileg
tervezett, salakverseny ihletésû, 3-küllõs,
feketére fényezett öntött könnyûfémkerekek
- Nagyteljesítményû Nissin dupla-tárcsafék
rendszer 4-dugattyús féknyergekkel és
292mm átmérõjû szabadalmaztatott
egyenszilárdságú féktárcsákkal
- Speciálisan az XR1200 számára tervezett
Dunlop® Qualifier D209 gumiabroncsok (elõl 120/70ZR18,
hátul 180/55ZR17)
- Sportosra hangolt Showa felfüggesztés: 43mm-es
fordított elsõ villák és terhelésre
elõfeszíthetõ hátsó csavarrugós
lengéscsillapítók
Egyéb
- Egyedi
tervezésû kompakt mûszeregység,
fehér számlapú fordulatszámmérõ
órával, digitális sebességmérõvel
és kettõs funkciójú idõ
és távmérõ órával
- Repülõgép stílusú aluminium
ötvözetû üzemanyag betöltõ
- Harley-Davidson nyomógomb nélküli Smart
indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
- Az irányjelzõkkel mûködtetett vészvillogó
rendszer
|
|
DYNA modellcsalád
Ha iránymutatásról
van szó, akkor nehéz felülmúlni a Dyna
modelleket. Az FX Super Glide 1971-ben gördült ki a gyárból,
ez volt a modellcsalád és az elsõ igazi gyári
custom motor születése. Az újdonságok tradícionálisan
mindig a Dyna családban kerülnek bemutatásra,
például a Twin Cam motorblokk 1999-ben, a 6 sebességes
váltó 2006-ban.
2009-ben a
Dyna sorozat követi hagyományait, egy újabb,
alacsonyított elsõ sárvédõvel minden
modellen. A masszív FXDF Fat Bob® igazi motoros izlésének
megfelelõen hû marad a letisztult, egyszerû stílushoz
és tradíciókhoz. Manapság teljesen elfogadott,
mi több tervezett tény, hogy a tulajdonosok felöltöztetik,
átalakítják motorjaikat, ehhez egyetlen motorkerékpár
család sem biztosít jobb kiindulási alapot mint
a Harley-Davidson Dyna család. A népszerû
Street Bob® is teljesen át lett dolgozva, hogy jobban kövesse
az 1960-as évek stílusjegyeit.
A Dyna
modellcsalád tagjai:
- FXDB Dyna®
Street Bob
- FXDC Super
Glide® Custom
- FXDF Dyna®
Fat Bob®
FXDB
Dyna® Street Bob |
A Dyna Street
Bob a végletekig lecsupaszított kivitelével
a klasszikus háború utáni Bobber stílus
modern kori megtestesítõje. Ez a jellegzetes kinézet
2009-ben tovább finomul az új magasabban levágott
hátsó sárvédõvel és
az ívelt retro hátsó lámpával.
A szóló ülés új fazont kapott
és a fûzött küllõk fényesfekete
kerékpántokban foglalnak helyet. Az elektromos
vezetékekkel befûzött magas kormány
és az igazi Fat Bob tank továbbá a rücskös
fekete felületek teszik hitelessé a minimalista
Street Bob jelleget.
FXDB Dyna
Street Bob mûszaki jellemzõi:
- Gumibakokkal
beépített Twin Cam 96 motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Új fekete és ezüst porfestésû
motorblokk nyers hengerbordázattal
- Új fényesfekete acélfelnis fûzött
küllõs kerekek : 19" elõl, 17"
hátul
- Új 655mm magasságú szóló
ülés
- Új bobber hátsó sárvédõ
- Új retro stílusú LED-es hátsó
lámpa
- Új ezüst számlapos sebességmérõ
akciósugár visszaszámlálással
- Új alacsony profilú hátsó sárvédõ
- Új párásodás-mentes mûszerek
- Új üzemanyagszint jeladó
- Fémhálós fékcsövek
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- 18,2 literes Fat Bob tank
- Magas kormány
- 29-fokos villaszög
- Rücskös fekete tankkonzol, akkutartó fedél
és szíjvédõ
- Középen elhelyezett lábtartók
és kezelõszervek
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Super
Glide® Custom - FXDC |
Az új
laposabb, bordázott mintájú duplaüléssel,
Fat Bob tankkal, sok krómmal és fûzött
küllõs kerekekkel a Dyna Super Glide Custom igazán
feltûnõ jelenség az utakon. A kisebb méretû
hátrahúzott kormány és a krómozott
tankkonzol tiszta, elegáns kinézetet kölcsönöz
a jármû elejének. A hosszú és
alacsony Super Glide Custom-ot az ezüstszürke porfestésû
erõforrás hozza lendületbe.
FXDC Super
Glide Custom mûszaki jellemzõi:
- Gumibakokkal
beépített Twin Cam 96 motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Ezüstszürke porfestésû motorblokk
króm-akkcentussal
- Fémhálós fékcsövek
- Új bordázott duplaülés
- Új hátrahúzott kormány
- Új ezüst számlapos sebességmérõ
akciósugár visszaszámlálással
- Új alacsony profilú hátsó sárvédõ
- Új párásodás-mentes mûszerek
- Új üzemanyagszint jeladó
- 19,3 literes Fat Bob tank
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Krómozott acélfelnis fûzött küllõs
kerekek : 19" elõl, 17" hátul
- 29-fokos villaszög
- Teljes ívû hátsó sárvédõ
- Tankkonzolra szerelt sebességmérõóra
- Krómozott tankkonzol bõrbetéttel
- Középen elhelyezett lábtartók
és kezelõszervek
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Fat
Bob® - FXDF |
Az erõteljes
kiállású Dyna Fat Bob a polírozott
villahidak között elhelyezett iker-fényszórókkal
igazi domináns jelenség a közutakon. A Fat
Bob a sima, biztos úttartását a 16"-os
ezüstszürke aluminium keréktárcsákra
szerelt vastag, agresszív mintázatú gumiabroncsainak
köszönheti. Stíluselemei közé tartoznak
a zárt custom hátsó lengéscsillapítók,
az alacsony hátrahúzott hátsó sárvédõ
és az ezüst-számlapos sebességmérõ.
A fekete és polírozott Twin Cam 96 motorblokkal
szemben jó kontrasztot mutat a krómozott 2-1-2
kipufogócsövezés géppuska-jellegû
hõvédõ burkolatokkal. Az elõretolt
lábtartó szett és a lapos "drag-bar"
kormány dögös kinézetet de egyben kiváló
utazókényelmet is biztosít a tulajdonosának.
FXDF Dyna
Fat Bob mûszaki jellemzõi:
- Gumibakokkal
beépített Twin Cam 96 motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk polírozott
alkatrészekkel
- Fémhálós fékcsövek
- Új ezüst számlapos sebességmérõ
akciósugár visszaszámlálással
- Új alacsony profilú hátsó sárvédõ
- Új párásodás-mentes mûszerek
- Új üzemanyagszint jeladó
- Teljesen zárt krómházas hátsó
rugóstagok
- Krómozott 2-1-2 kipufogórendszer géppuska-jellegû
hõvédõkkel
- Elõl és hátul 16"-os ezüstszürke
aluminium keréktárcsák
- Hátrahúzott bobber hátsó sárvédõ
- 19,3 literes Fat Bob tank
- Fekete drag-stílusú kormány és
kiemelõk
- Polírozott aluminium villahidak
- Fekete alsó villacsúszótagok
- 28-fokos villaszög
- Ikerfényszórók
- Középen elhelyezett lábtartók
és kezelõszervek
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
|
SOFTAIL
modellcsalád
A modellcsalád
nevét a jól ismert Softail® vázról
kapta, melyet eredetileg 1984-ben vezettek fel a választékpalettára.
A Softail® modellek merev vázas megjelenése tiszteletet
parancsoló, mialatt a modern lengõvillából
és a vízszintesen beépített hátsó
rugóstagból álló futómû kényelmes
utazást tesz lehetõvé.
2009-ben a
Softail® család a már 2008-ban bemutatott két
teljesen új modellel bõvül az FXCW Rocker
és az FXCWC Rocker Classic. Mindkét modell az
új Rockertail hátsó traktussal készül,
ami éppen csak takarja a Harley-Davidson® szériában
szerelt legszélesebb 240 mm-es hátsó gumiját.
Illetve ugyan így megmarad a 2008-ban bemutatott Cross-Bones
modell is, erõsítve a régi "bobber"
vonalat.
A gyár
kínálatában így ettõl az évtõl
mindenki a saját igényeinek megfelelõen válogathat
a Softail® modellek közül, legyen vágya egy teljesen
felszerelt kényelmes túramotor, vagy radikális
épített motorkerékpár
A Softail®
modellcsalád tagjai:
- FXSTC Softail®
Custom
- FXSTB Softail®
Night Train®
- FLSTF Fat
Boy®
- FLSTC Heritage
Softail® Classic
- FXCW Rocker
- FXCWC Rocker
C
- FLSTSB Cross
Bones
Softail®
Custom - FXSTC |
Az FXSTC
Softail Custom a 70-es évekbeli chopper stílusú
motorozását örökíti tovább,
kezek magasan a kormányon, lábak a szelet tolják,
igazi chopper érzés. A gombozott king-and-queen
egy darabból álló lépcsõs
ülés egy integrált aluminium keretes háttámlában
végzõdik nagyfokú komfortérzést
biztosítva mind a vezetõ mind pedig az utas számára.
Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
veszi körül a 21"-os fûzött küllõs
profilráfos kereket. A dögös kinézethez
hozzátartozik a magas kormány és kormánykiemelõk
valamint a nyomott bõrbetéttel és három-rétegû
custom grafikával díszített Fat Bob tank.
A motor hátulját a 200mm széles gumi és
a bobber sárvédõ uralja, míg az
olajtartály és a motoron lévõ krómbevonatok
jól kiemelik a motorblokk fekete porfestését.
FXSTC Softail®
Custom mûszaki jellemzõi:
- Fix
beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B
kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk krómozott
fedelekkel
- Magas custom kormány kiemelõkkel
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Krómozott olajtartály
- Polírozott 17"-os kovácsolt aluminium
tárcsás hátsókerék
- Krómozott fûzött küllõs profilfelnis
21"-os elsõ kerék
- Bobber hátsó sárvédõ
- Krómgombokkal behúzott duplaülés
króm háttámlával
- 18,9 literes Fat Bob tank custom bõrbetéttel
- Elõretolt lábtartók
- 33,5-fokos FX villák
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Night
Train® - FXSTB |
Az FXSTB
Night Train-t a sötétség öleli át...
a teljesen fekete motor/váltó egység rücskös
fekete bevonatú fedelekkel, légszûrõfedéllel,
olajtartállyal, hátsó sárvédõ
tartókkal, szíjtárcsával és
tankkonzollal. A klasszikus bobber hátsó sárvédõ
alatt rejtezõ öntött felni 200mm-es gumiabroncsa
szöges ellentétben áll a nyújtott
FX elsõ villaszárak közti keskeny 21"-os
fûzött küllõs kerékkel. A rövid
drag-kormány és elõretolt lábtartók
agresszív kinézetet kölcsönöznek
a vezetõnek akár az autópályán
akár pedig a sötét mellékutakon gurulva.
Egy új alacsony profilú elsõ sárvédõ
simul a 21"-os küllös kerékre.
FXSTB Night
Train® mûszaki jellemzõi:
- Fix
beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B
kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk rücskös
fekete fedelekkel
- Fekete olajtartály
- Fekete hajtószíjtárcsa
- Fekete tankkonzol, légszûrõ, olajtartály
és hátsó sárvédõ
tartók
- Krómozott fûzött küllõs acélfelnis
elsõ kerék
- Fekete lyuggatott öntött aluminium keréktárcsa
- 21"-os elsõ és 17"-os hátsó
gumiabroncsok
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Bobber hátsó sárvédõ
- Lapos Badlaner-ülés
- Drag-kormány
- 18,9 literes Fat Bob tank
- 33,5-fokos FX elsõ futómû és
sárvédõ
- Elõretolt lábtartók
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Fat
Boy® - FLSTF |
Az egyik
legmegkülönbözetettt motorkerékpár
a világon az FLSTF Fat Boy mind méreteiben mind
pedig eszmei értéke szerint páratlan. A
Fat Boy 200mm széles hátsó gumin gördül,
melyet mélyen körülölel a hátsó
sárvédõ. Elõl a 17"-os kerék
és a krómozott villaburkolat teszi különlegessé.
Egyedi premium minõségû komponensek, mint
pl. a lyuggatott aluminium keréktárcsák
és a vastag elsõ futómû teszik ezt
a Softail-t egy igazi ikonná...Fat Boy.
FLSTF Fat
Boy® mûszaki jellemzõi:
- Fix
beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B
kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Fekete porfestésû motor krómozott fedelekkel
- Krómozott egymás alatt fekvõ kipufogócsövek
- Krómozott olaj tartály
- Tükör-polirozott, krómozott, 17"-os
méretû lyuggatott aluminium öntvény
keréktárcsák
- Kéttónusú ülés szegecselt
és fûzött díszitéssel
- 71,75mm-es egyedi belsõvezetékezésû
kormány nyitott kiemelõvel
- 18,9 literes hagyományos Fat Bob üzemanyagtank
fûzött-szegecselt bõrbetéttel
- Krómozott elsõ villa burkolat
- Teljes méretû trepni lábtartó
- 32-fokos FL elsõ futómû és egyedi
sárvédõ
- Nagyméretû króm fényszóró
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Heritage
Softail® Classic - FLSTC |
A Heritage
Softail Classic hosszútávú túrázásra
alkalmas komfortot biztosít mindamellett, hogy a nosztalgikus
"dresser" stílust jelenítik meg az FL-villák,
a krómozott kiegészítõ fényszórók,
a szegecselt bõrtáskák és a teljes
méretû szélvédõ. A Heritage
Softail-nél sima, kényelmes poziciójú
vezetési élmény a meghatározó.
Az utasülés és a szélvédõ
gyorsan levehetõ ha csak egy laza gurulásra vágyik
az ember.
FLSTC Heritage
Softail Classic mûszaki jellemzõi:
- Fix
beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B
kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Fekete porfestésû motor krómozott fedelekkel
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Krómozott olajtartály
- 150mm-es 16"-os hátsó és MT90-16-os
elsõ gumiabroncs
- Krómozott aluminium profil küllõs kereker
feketefalú gumikkal
- FL hátsó sárvédõ
- Osztott, kétszemélyes ülés levehetõ
utasüléssel és háttámlával
- Túra kormány
- 18,9 literes Fat Bob tank
- Viztiszta lencséjû króm kiegészítõ
fényszórók
- Krómozott index konzol
- Levehetõ teljes méretû Lexan szélvédõ
- Bõr nyeregtáskák gyorscsatokkal
- Nagyméretû elsõ trepni lábtartók
lábfej/sarokváltópedállal
- 32 fokos FL villák teljes FL sárvédõvel
krómdíszítésekkel
- Krómozott kerékagyfedél
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Softail®
Rocker - FXCW |
A Rocker
hamisítatlan merevvázas chopper stílust
reprezentál olyan innovatív megoldások
révén, amelyeket csak a Harley-Davidson volt képes
megalkotni. A Rockertail® hátsó egység
egy a hátsó lengõvázra közvetlenül
rögzített széles sárvédõt
jelent amely a 18"-os kereket borítja. Ezáltal
a kerék-sárvédõ egység együttesen
mozog a Rockertail® teljes 79mm-es rugóútján.
Az egyhangú rozsdamentes acélszürke porfényezés
a custom-kinézetet hivatott hangsúlyozni. A szóló
ülés alig 622mm-re emelkedik a talaj felett.
FXCW Softail®
Rocker mûszaki jellemzõi:
- Fix
beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B
kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Ezüst porfestésû motorblokk rozsdamentes
acélszürke színû fedelekkel
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Bordázott öntött aluminium olajtartály
- Rozsdamentes acélszürke porfestésû,
ötküllõs 19"-os elsõ és
18"-os hátsó öntött aluminium
kerekek
- Rockertail hátsó vázegység
- Nyújtott üzemanyagtartály fém
tankemblémával
- Szóló nyereg
- V-nyilazású kormány
- Tankkonzolra szerelt sebességmérõóra
- Rozsdamentes acélszürke porfestésû
villa csúszótagok, olajtartály, fényszóróház,
lengõvilla és egyéb komponensek
- Színre fújt váz
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Softail®
Rocker C - FXCWC |
Mint a Rocker
króm-borítású változata a
Rocker C az iparágban elsõként kifejlesztett
"Trick" üléskonfigurációval
is rendelkezik, ahol a szóló elsõ ülés
rejti magában a kihajtható utasülést.
Hogy a társunknak helyet biztosítsunk csak egyszerûen
fel kell emelni a szóló ülést és
kihajtani az utasülés konzolját a Rockertail
felett, mely egy meglepõen kényelmes kétszemélyes
utazást tesz lehetõvé. Az alap Rocker modellel
szemben itt nagyon sok alkatrész krómbevonattal
jelenik meg, mint pl. a fényszóró, a villahidak,
a kormánykiemelõ, az alsó villaszárak
és a tankkonzol a sebességmérõvel.
A bordázott aluminium olajtartály, a váz
és a lengõvilla mind színre fújt
és harmonizál a többi fényezett komponens
színével, melyeket lángnyelv motívum
hangsúlyoz ki.
FXCWC Rocker
C mûszaki jellemzõi:
- Fix
beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B
kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk krómozott
fedelekkel
- Krómozott kettõs rövid kúpos kipufogók
- Új alacsony profilú elsõ sárvédõ
- Bordázott öntött aluminium olajtartály
- Polírozott, ötküllõs 19"-os
elsõ és 18"-os hátsó öntött
aluminium kerekek
- Rockertail hátsó vázegység
- Nyújtott üzemanyagtartály fém
tankemblémával
- "Trick" kettõ-az-egyben ülés
rejtett utasüléssel
- V-nyilazású kormány
- Tankkonzolra szerelt sportos sebességmérõóra
- Színre fújt váz, lengõvilla
és olajtartály
- Krómozott villa alsószárak,fényszóró,
sebességmérõ és egyéb szerelvények
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Softail®
Cross Bones - FLSTSB |
Ha a Harley-Davidson-motorozást
idõtlen kikapcsolódásnak tekintjük
akkor az új FLSTSB Softail Cross Bones az idõt
szinte megállítja. A sötétszínû
Cross Bones igazi custom bobber stílussal bír,
a lemeztelenített-átalakított egyedi jegyeket
nyers felületek teszik határozottabbá. A
Cross Bones elejét a fényesfekete Springer-villa
uralja, míg a továbbiakban a háború
utáni korszak stiluselemei fedezhetõk fel, mint
pl. a fényesfekete légszûrõház,
rugós lengõnyereg, félhold alakú
elsõ trepnik vagy a levágott elsõ sárvédõ.
A két pozicióban állítható
nyereg magassága 676mm. A motoros a fényesfekete
félmagas kormánnyal irányítja a
gépet. A szintén fényesfekete olajtankot
a Willie G. által tervezett koponya grafika emeli ki.
A magasfényû krómozott egymás alatt
elhelyezett kipufogócsövezés erõs
kontrasztot képvisel a sötét tónusú
váz-motor egységgel szemben.
FLSTSB Softail®
Cross Bones mûszaki jellemzõi:
- Fix
beépítésû, 1584cc Twin Cam 96B
kiegyenlítõtengelyes motor
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szivó és kipufogórendszer
szabályzás
- Fekete porfestésû motorblokk polírozott
szelepfedelekkel és nyomórudakkal
- Elektronikusan szabályzott szekvenciális üzemanyag-befecskendezés
(ESPFI)
- Új fényesfekete légszûrõfedél
- Fényesfekete Springer elsõ futómû
krómozott rugókkal
- Fényesfekete magaskormány
- Fényesfekete macskasze-stílusú tankkonzol
új sebességmérõ óralappal
- Fényesfekete olajtartály és hátsó
sárvédõ tartók
- Új Willie G. által szignált olajtartály
koponya grafika
- Krómozott egymás alatt elhelyezett kipufogócsövezés
- Állítható csvarrugós lengõnyereg
bõrfûzéssel
- 676mm magas üléspozíció
- Levágott elsõ sárvédõ
tûvonalas fényezéssel
- Bobber hátsó sárvédõ
tûvonalas fényezéssel
- Egyediesített 18,9 literes üzemanyagtartály
kézzel fûzött bõr tankbetéttel
és tûvonalas fényezéssel
- 200mm széles hátsó gumiabroncs
- Fûzött küllös, fényesfekete
acél ráfos elsõ és hátsó
kerekek
- Félköríves old-school stílusú
trepni lábtartók
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
|
TOURING
modellcsalád
A Harley-Davidson®
Touring modellek nyergében érezhetjük igazán
a hosszú évek tapasztalatát, az elmúlt
105 évben motorosok több kilométert tettek meg
Harley-Davidson® motorkerékpáron, mint az összes
többi márkán együtt, ezért ezen motorok
tervezésénél fõ szempont a hosszútávú
komfort.
2009-re a legjobban
átdolgozott modellcsalád, hiszen teljesen új
vázat kapott, minden modellben már széria az
ABS fékrendszer, a vastag, 180-as hátsógumi...stb.
Új a kipufogó elrendezése amely 2-1-2-es rendszerû,
ezáltal kiküszöböli a túlmelegedést
a hátsó hengernél. Erõsített és
átdolgozott váza jobb vezetési élményt
nyújt, amihez még nagyban hozzásegít az
új keverésû Dunlop®gumizás, melyet
kifejezetten erre a modellre fejlesztettek. Mindent összevetve,
ha egyszer felül a Harley-Davidson Touring® motorokra, biztos
lehet benne, hogy nem szeretne hamar megállni vele.
A Touring modellcsalád
tagjai:
- FLHT Electra
Glide® Standard
- FLHR Road
King®
- FLHRC Road
King® Classic
- FLHX Street
Glide
- FLHTCU Ultra
Classic® Electra Glide®
Electra
Glide® Standard - FLHT |
Az alapvetõ
túra felszerelésekkel ellátott Electra
Glide Standard egy jókinézetû, megbízható,
hosszú utakra tervezett motorkerékpár,
mely különösebb átépítés
nélkül önmagában is jól használható,
viszont az egyedi továbbépítéshez
is rendkívül alkalmas alapot biztosít. A
zárható keménydobozok, a villára
szerelt "batwing" túra-fejidom és mûszerek
valamint a kiegészítõ fényszórók
a jármû alapszerelvényei. Az új túra-váz,
kerekek és gumiabroncsok jelentette elõnyök
ennél a motorkerékpárnál is jelentkeznek.
FLHT Electra
Glide® Standard mûszaki jellemzõi:
- Gumibakos
felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor
ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó
és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három
Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású
erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Új tervezésû fekete öntött
aluminium kerekek, elõl 17", hátul 16"
méretben
- Tripla-körös csillapítású
elsõ villák
- "Batwing" stílusú villákra
szerelt fejidom
- Fejidomba épített sebességmérõ
és fordulatszámmérõ órák
- Viztiszta lencsével ellátott kiegészítõ
fényszórók
- Zárható GTX oldaldobozok
- Egydarabból álló kétszemélyes
Electra Glide komfortülés
- Indításgátlóval kialakított
biztonsági riasztórendszer
|
Road
King® - FLHR |
A Road King
modellnél a Harley-Davidson hagyományos stíluselemei
jól egyesülnek a hosszú túrák
utazási kényelmével. A nagyméretû
levehetõ szélvédõ valamint a fröccsöntött
GTX keménydobozok teszik ezt a többoldalú
motorkerékpárt kifejezetten alkalmassá
mind rövidtávú mind pedig hosszú túrázásokra
vagy akár csak városi gurulásra. A "klasszikus"-stílus
jegyeit testesítik meg a króm "Hiawatha"
fényszóró és kiegészítõ
lámpák, a krómozott motorfedelek, a hosszan
lenyúló elsõ sárvédõ
valamint a fehér csíkos gumiabroncsok. Az ülés
2009-re új stilust kapott gyémánt alakú
díszítéssel.
FLHR Road
King® mûszaki jellemzõi:
- Gumibakos
felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor
ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó
és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három
Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású
erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Új tervezésû fekete öntött
aluminium kerekek, elõl 17", hátul16"
méretben
- Nagyméretû "Hiawatha" fényszóró
és krómkeret
- Kiegészítõ lámpák</LI
- Leszerelhetõ szélvédõ
- Nagyméretû, tankkonzolba épített
sebességmérõóra
- Vízhatlan, zárható GTX keménydobozok
- Indításgátlóval kialakított
biztonsági riasztórendszer
|
Road
King® Classic - FLHRC |
Igazi nosztalgia
két keréken... motorozás a horizonton túlra...
a Road King Classic az elmúlt évszázad
túramotorjainak hamisítatlan stíluselemeit
ötvözi a legmodernebb technikai megoldásokkal.
Az igazi retro kinézet érdekében a 2009-es
Road King Classic megtartotta a 16"-os küllõs
elsõ és hátsó profilkerekeket és
a fehérfalú gumiabroncsokat. Mintázott
bõrbetétek teszik klasszikussá az ülést
és a formatartó oldaltáskákat. A
túra-kialakítást testesíti meg a
nagyméretû leszerelhetõ szélvédõ,
a kiegészítõ lámpák és
az alapkivitelû elektronikus menettartó (tempomat).
2009-ben új, két-tónusú sárvédõ
fényezés növeli az esztétikai élményt.
FLHRC Road
King® Classic mûszaki jellemzõi:
- Gumibakos
felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor
ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó
és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három
Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású
erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Krómozott aluminium profil küllõs kerekek
- Nagyméretû "Hiawatha" fényszóró
és krómkeret
- Kiegészítõ lámpák
- Leszerelhetõ szélvédõ
- Nagyméretû, tankkonzolba épített
sebességmérõóra
- Bõrbetétes, alaktartó oldaltáskák
- Mintázott bõr ülés
- Króm tank és sárvédõ
emblémák
- Lecsapott végû kipufogódobok
- Elektronikus menettartó (tempomat)
- Indításgátlóval kialakított
biztonsági riasztórendszer
|
Street
Glide® - FLHX |
Stílusosan
lemeztelenítve a Street Glide a sûllyesztett kinézet
és tiszta profil érdekében ültetett
hátsó felfüggesztéssel, füstszínû
mini légterelõkkel és a hátsó
sárvédõ végén a stílusnak
megfelelõ diszelemmel van felszerelve. A hagyományos
"batwing" fejidom 40-wattos Harman-Kardon® audio
rendszert rejt. A nyújtott, krómozott tankkonzol
és a Streamliner stílusú elsõ trepnik,
fékpedál valamint az utaslábtartók
szintén az egyediséget tükrözik. Az
újonnan áttervezett fekete öntött aluminium
kerekek a Street Glide kizárólagos szerelvényei.
FLHX Street
Glide® mûszaki jellemzõi:
- Gumibakos
felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó
és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három
Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel
támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású
erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Új tervezésû fekete öntött aluminium
kerekek, elõl 17", hátul16" méretben
- "Batwing" stílusú villákra
szerelt fejidom
- Füst színû mini légterelõk
- Fejidomra szerelt visszapillantó tükrök
- Egyedi stílusú kagylóülés
perforált diszbetéttel
- Ezüst színû mûszer-számlapok
- 40-watt teljesítményû Harman-Kardon CD/AM/FM/WB/MP3
Advanced audio rendszer
- GTX mûanyag keménydobozok színre fújt
zárszerkezetekkel
- Díszítés nélküli elsõ
sárvédõ
- Füst-színezett króm 3-dimenziós
tank embléma
- Streamliner stílusú trepnik, fékpedál
és utaslábtartók
- Ültetett hátsó felfüggesztés
- Hátsó sárvédõ díszvég
- Indításgátlóval kialakított
biztonsági riasztórendszer
|
Ultra
Classic Electra Glide® - FLHTCU |
A Harley-Davidson
túra model családjának zászlóshajója:
az Ultra Classic Electra Glide minden, a közúti
életre szükséges dologgal fel van szerelve.
Az alapszerelvények közé tartozik az elektronikus
menettartó, a 80-wattos Harman-Kardon audio rendszer
és intercom ugyanúgy mint az állítható
szellõzésû alsó és fejidom
légterelõk valamint az oldaldoboz betétek.
A Tour-Pak hátsó doboz kapacitása 2,3kg-mal
megnövekedett és csomagtartó rács
is új formát kapott. 2009-ben újdonság
a rövid kettõs antenna és a vezetõülés
alatti hõterelõ.
FLHTCU Ultra
Classic Electra Glide® mûszaki jellemzõi:
- Gumibakos
felfüggesztésû 1584cc Twin Cam 96 motor
ESPFI
- Elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel
- 6-fokozatú Cruise Drive váltómû
- Aktív szabályzású szívó
és kipufogó rendszer
- Fekete porfestésû motor króm szerelvényekkel
- Elöl és hátul összesen három
Brembo rendszerû féktárcsa ABS-szel támogatva
- 22,7 literes üzemanyag tank
- Elektronikus gázmarkolat
- Új 2-1-2 kipufogórendszer
- Új gumiágyazású motorfelfüggesztés
- Új tervezésû növelt rezgéscsillapítású
erõátvitel
- Új tervezésû váz és lengõvilla
- Új Tour-Pak csomagtartórács
- Új tervezésû fekete öntött
aluminium kerekek, elõl 17", hátul16"
méretben
- Tripla-körös csillapítású
elsõ villák
- "Batwing" stílusú villákra
szerelt fejidom
- Teljes mûszerezettség
- 80-watt teljesítményû Harman-Kardon
Advanced audio rendszer
- Új rövid pálcaantennák
- Viztiszta lencséjû kiegészítõ
fényszórók
- Zárható GTX keménydobozok
- Üvegszálas állítható pozíciójú
King Tou-Pak doboz utasháttámlával
- Illeszkedõ, puha dobozbetétek
- Egydarabból álló, kétszemélyes
Electra Glide komfortülés
- Szellõztethetõ térdvédõ
idomok integrált kesztyûtárolókkal
- Állítható fejidom légterelõk
- Új vezetõülés alatti hõterelõk
- Elektronikus menettartó (tempomat)
- Indításgátlóval kialakított
biztonsági riasztórendszer
|
|
VRSC
modellcsalád
2002-es bemutatása
óta a VRSC modellcsalád letarolta, és uralja
a motorkerékpár piac powercruiser szegmensét.
A Harley-Davidson VRSC modellekben a hamisítatlan chopper
stílus keveredik a mesteri szintre fejlesztett technológiai
megoldásokkal.
A 2009-ben
évben még több erõt és ezzel arányosan
nagyobb biztonságot is kaptak a modellek. A Revolution®
motorblokkok lökettérfogata 1246 cm3-re növekedett,
ez modelltõl függõen 123-125 LE teljesítményt
és 112-114 Nm forgatónyomatékot eredményez.
Kategóriájában elsõként a motorblokk
megnövekedett erejét egy csúszókuplung továbbítja
a váltó és a hajtás további elemei
felé. További újdonság, hogy a csúcsteljesítményû
Brembo® fékekkel szerelt VRSC-k 2009-tõl szériában
ABS-el szereltek.
VRSC
modellcsalád tagjai:
- VRSCAW V-Rod®
- VRSCDX Night
Rod Special
- VRSCF V-Rod
Muscle
V-Rod®
- VRSCAW |
Ez a hamisítatlan
Harley-Davidson cruiser 2009-ben tovább folytatja karrierjét.
Ez a V-Rod is széles 240mm-es gumikon gurul. Az elegánsan
ívelt kipufogócsövezés magasfényû
króm ferdén lecsapott végû íves
dobokban végzõdik. A mély kagylóülés
a talajtól alig 660mm-re kínál helyet a
vezetõ számára. A hátrahúzott
hegesztett kormány közepén helyezkedik el
a zárt mûszeregység és a cseppformájú
fényszóró. A 34-fokra kidöntött
49mm vastag villák veszik közre anodizált
aluminium profilráfos fûzött küllõs
elsõ kereket. A V-Rod hat különbözõ
fényezéssel rendelhetõ: fényesfekete,
gyöngyház ezüstszürke, gyöngyház
láng-kék, mélyvörös és
két-tónusú fekete-gyöngyház
szürke vagy gyöngyház kék-gyöngyház
szürke.
VRSCAW V-Rod®
mûszaki jellemzõi:
- Folyadékhûtésû
1250cc Revolution motor
- 123 LE teljesítmény 8000 f/min-nél
- 115 Nm nyomaték 7000 f/min-nél
- Két-tónusú ezüst és fémszürke
porfestésû hengerek króm fedelekkel
- Könnyített kezelésû limitált
csúszású kuplung
- ABS-szel támogatott három Brembo rendszerû
féktárcsa
- 19"-os szálpolírozott aluminium profilráfos
fûzött küllõs elsõ kerék
- 18"-os öntött és mart aluminium hátsó
keréktárcsa
- Krómozott ferdén lecsapott dupla kipufogócsõ
- 240mm széles hátsó gumiabroncs
- Elõretolt lábtartók
- Fekete kézi kezelõszervek
- Fényes ezüst peremváz védõlakk
bevonattal
- Hegesztett hátrahúzott kormány
- Cseppalakú fényszóró
- 18,9 literes tank
- 660mm-es ülésmagasság
- ABS alapszerelvényként
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
Night
Rod® Special - VRSCDX |
A VRSCDX
Night Rod Special számára a teljesen fekete Revolution
blokk, villa alsó szárak, hátsó
lengõvilla és egyéb feketére fényezett
komponensek kölcsönöznek nyers, kemény
utcai megjelenést. Színre fújt lámpatartó
veszi körül a kerek elsõ fényszórót.
A rövid egyenes hangtompító páros
fekete végkúpokkal és hõvédõkkel
van ellátva. Drag-stílusú kormány
és elõrehelyezett lábtartó szett
nyújt a vezetõnek agresszív elõre
hajolós üléspozíciót. A jármû
teljes hosszán egy kontrasztos dupla versenysáv
húzódik végig. A fekete mart öntött
aluminium keréktárcsákat vékony
narancs színû peremcsík díszíti.
A motor az alábbi három színben rendelhetõ:
matt denim fekete fényesfekete sávokkal, fényesfekete
gyöngyház fémszürke sávokkal,
fényesfekete narancssárga sávokkal.
VRSCDX Night
Rod® Special mûszaki jellemzõi:
- Folyadékhûtésû
1250cc Revolution motor
- 123 LE teljesítmény 8250 f/min-nél
- 111 Nm nyomaték 7200 f/min-nél
- Könnyített kezelésû limitált
csúszású kuplung
- Fekete porfestésû motorblokk mart bordázattal
és fekete fedelekkel
- Szálpolírozott rövid dupla egyenes kipufogó
fekete végkúpokkal és hõvédõkkel
- ABS-szel támogatott három Brembo rendszerû
féktárcsa
- 240mm széles hátsó gumiabroncs
- Elõretolt lábtartók
- Fekete felületû tükrök, hátsó
rugóstagok és kezelõszervek
- Fekete acél peremváz
- Drag-stílusú kormány
- Kerek elsõ fényszóró
- Színre fújt lámpatartó
- Elõl 19"-os, hátul 18"-os méretû
fekete mart öntött aluminium keréktárcsák
- Narancs színû peremcsíkkal
- Színben elütõ verseny-sávok a
légszûrõfedélen és a hátsó
sárvédõn
- 640mm ülésmagasság
- ABS alapszerelvényként
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
V-Rod
Muscle - VRSCF |
A V-Rod
Muscle tiszta, atlétikusan erõteljes vonalvezetését
a széles enyhén szögletes légszûrõ
fedél és a lecsapott hátsó sárvédõ
határozza meg. A masszív 240mm széles hátsó
gumit az új, széles, rövid és a LED-es
hátsó világítást is magában
foglaló sárvédõ hangsúlyozza
ki. A motor elejének stílusát a rövid
trimmelt sárvédõ és a fekete fordított
villák valamint a tükörszárakba simított
LED irányjelzõk képviselik. A hûtõborítás
alakja drámaian megváltozott de színben
illeszkedik a motor egyéb részeihez. Az új
légszûrõfedél magába foglalja
a szívólevegõ huzalrácsozású
beömlõit. A VRSC modellcsalád részére
újonnan tervezett fekete 5-küllõs öntött
aluminium kerekek állnak rendelkezésre.
Egy új mély kagylóülés biztosít
kellõ támaszt a vezetõnek a Revolution-motor
brutális tolóerejével szemben. A természetes
vezetési pozíció érdekében
a Muscle elõretolt lábtartókkal és
belsõ vezetékezésû széles
kormánnyal rendelkezik. Erõteljes polírozott
aluminium villahidak rögzítik biztosan a fordított
villákat és tartják a stílusos V-Rod
cseppalakú mattfekete házas fényszórót.
A 34-fokos villaszögnek és az új kétoldalt
végighúzódó hosszú, szatén-króm
felületû kipufogódoboknak köszönhetõen
válik láthatóvá a motor nyújtott
profilja. A V-Rod Muscle az alábbi négy színben
rendelhetõ: fényesfekete, ezüst, matt denim
kék és mélyvörös.
VRSCF V-Rod
Muscle mûszaki jellemzõi:
- Folyadékhûtésû
1250cc Revolution motor
- 123 LE teljesítmény 8000 f/min-nél
- 115 Nm nyomaték 6500 f/min-nél
- Fémszürke porfestésû motorblokk
polírozott fedelekkel
- Könnyített kezelésû limitált
csúszású kuplung
- ABS-szel támogatott három Brembo rendszerû
féktárcsa
- Szatén-króm kétoldali kipufogórendszer
- Elõl 19"-os, hátul 18"-os méretû
5-küllõs öntött aluminium kerekek
- 240mm széles hátsó gumiabroncs
- Stílusosan kialakított hátsó
lengéscsillapítók fekete csavarrugókkal
- Rövid, sima vonalvezetésû hátsó
sárvédõ
- LED-es kombinált hátsó lámpa
- Tükörszárba integrált LED-es elsõ
irányjelzõk
- Elõretolt lábtartók
- Belsõ vezetékezésû öntött
kormány kiemelõvel
- Fekete peremváz
- Csepp alakú fényszóró
- 640mm-es ülésmagasság
- ABS alapszerelvényként
- Smart indításgátlós biztonsági
riasztórendszer
|
|
|