Sportster
·
Új, tankemblémák
·
Könnyebb kuplungkar
·
ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti
üzemanyag - befecskendezés
·
Aktív szívó- és kipufogórendszer
·
"Smart" riasztórendszer
|
Dyna
·
Új, cseppalakú légszûrõház
·
1584 cm3-es Twin Cam 96 erõforrás
·
6 sebességes Cruise Drive váltó
·
ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti
üzemanyag - befecskendezés
·
Aktív szívó- és kipufogórendszer
·
"Smart" riasztórendszer
|
Softail
·
1584 cm3-es Twin Cam 96B erõforrás
·
6 sebességes Cruise Drive váltó
·
ESPFI - elektronikus szekvenciális hengerenkénti
üzemanyag - befecskendezés
·
Aktív szívó- és kipufogórendszer
·
Könnyebb kuplungkar
·
"Smart" riasztórendszer
|
Touring
·
Új, gumiágyazású hátsó
szíjkerék
·
Új, Brembo® fékek
·
Új, opcióban rendelhetõ ABS
·
1584 cm3 Twin Cam 96B erõforrás
·
6 sebességes Cruise Drive váltó
·
"Smart" riasztórendszer
|
VRSC
·
Új, megnövelt lökettérfogatú,
1250 cm3-es folyadékhûtéses, V2-es Revolution®
erõforrás
·
Új, opcióban rendelhetõ ABS
·
Hajlított acélcsõ váz
·
Teljesítmény 123-125 LE
·
Brembo® fékek
·
"Smart" riasztórendszer
|
SPORTSTER modellcsalád
Minden alkalommal
amikor egy Harley-Davidson Sportster® nyergébe pattanunk
több mint 50 év büszke örökségét
vehetjük birtokba. Az 1957-ben bemutatott elsõ XL modelltõl
kezdve napjainkig a Harley-Davidson® folyamatosan fejleszti Sportster®
motorkerékpárjait, hogy a legszélesebb vásárlói
igényeknek is megfeleljenek. Míg egyéb márkák
követik a trendet és mûanyagba burkolt vízhûtéses
blokkokkal gyártanak sportos teljesítményû
motorkerékpárokat, a Sportsterek® kompromisszumok
nélkül tartják magukat Hot Rod gyökereikhez.
A 2008-as évben
a gyár merészebb modelleket kínál mint
valaha, az új XL 1200 N Nightster-rel a Sportsterek® sora
a klasszikus kompromisszummentes roadstertõl a csillogó
chopperen át a radikális épített motorig
nyúlik.
A Sportster®
modellcsalád tagjai:
- XL 1200N Sportster® 1200 Nightster
- XL 883 Sportster® 883
- XL 883L Sportster® 883 Low
- XL 883C Sportster® 883 Custom
- XL 883R Sportster® 883R
- XL 1200R Sportster® 1200 Roadster
- XL 1200L Sportster® 1200 Low
- XL 1200C Sportster® 1200 Custom
XL
1200N Sportster® 1200 Nightster |
Lecsupaszított
és karakán: a Nightster újrafogalmazza
a Sportster legendát. Nyers, minimalista neo-retro stílusával.
A stílusnak megfelelõ a szóló ülés,
a vágott elsõ és hátsó sárvédõk
melyek látni engedik a vaskos gumikat. A felni, a villák,
a kormányszarv, és a kezelõszervek feketére
színezettek. A villa gumiharangjai és a lyuggatott
sárvédõkonzol és a szíjvédõ
régimódi "old-school" megjelenést
biztosít a motorkerékpárnak. A LED-es hátsólámpával
egybeépített irányjelzõ és
féklámpa elsõ ízben jelenik meg
egy gyári modellen. A klasszikus 12,5 literes "mogyoró"
üzemanyagtankra egy egyszerû matt ezüst sapka
került. Az izmos 1200 cm3-es Evolution motorblokk
blokk krómozott, dupla kipufogórendszeren keresztül
hallatja öblös hangját.
A Harley-Davidson
Motor Company történetében elõször
egy modell, az európai specifikációjú
Nightster hosszabb hátsó rugóúttal
rendelkezik mint amerikai változata, annak érdekében,
hogy javítsa a modell kanyarodási képességét
a szûkebb, kanyargósabb európai utakon.
Azok akik az alacsonyabb, ültetett megjelenést keresik,
a Harley-Davidson eredeti tartozékai és alkatrészei
közül választhatnak maguknak könnyen beépíthetõ
rövidebb hátsó felfüggesztést.
XL 1200N
Sportster® 1200 Nightster mûszaki jellegzetességei:
- 1200
cm3-es, gumiágyazású XL Evolution
motor ESPFI-vel
- Szürke porfestett motorblokk polírozott aluminium
kuplungfedéllel
- Küllõs kerekek fekete felnikkel és kerékagyakkal,
19 collos elöl / 16 collos hátul
- Fekete alacsony kormány
- Sportster szólóülés
- Krómozott, dupla kipufogórendszeren
- Középre helyezett fekete lábtartók
- Elöl dupla, hátul szimpla tárcsafék
- Klasszikus, 12,5 literes "mogyoró" üzemanyagtank
- Fekete elsõ villa klasszikus porvédõ
gumiharmonikákkal
- Lyuggatott elsõ sárvédõtartó
és szíjvédõ
- LED-es hátsólámpába integrált
index és féklámpa
- "Smart" riasztórendszer
|
XL
883 Sportster® 883 |
Ez a legjobb
árfekvésû Harley-Davidson modell, mely az
amerikai V2-es különleges hangját és
teljesítményét nyújtja, miközben
keskeny felépítésének köszönhetõen
könnyen kezelhetõ. A klasszikus "mogyoró"
formájú üzemanyagtankjától
kezdve a krómozott, dupla kipufogójáig
az XL883 minden porcikájában megfelel a Sportster
tradícióknak.
XL 883 Sportster®
883 mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
tank grafika
- 883 cm3-es, gumiágyazású XL Evolution
motor ESPFI-vel
- Ezüst porfestett motorblokk polírozott fedelekkel
- Krómozott, küllõs acél felnik,
elöl 19 collos / hátul 16 collos
- Alacsony kormány
- Klasszikus, Sportster egyszemélyes ülés
- Krómozott, dupla kipufogórendszer
- Középre helyezett lábtartók
- Klasszikus, 12,5 literes "mogyoró" üzemanyagtank
- "Smart" riasztórendszer
|
XL
883L Sportster® 883 Low |
A 883 Low
jellegzetessége a mindössze 643 mm-es ülésmagassága,
valamint az a kivételes ergonómia, melynek révén
precíz irányíthatóságot kínál
az alacsonyabb motorosok számára, vagy bárkinek,
aki kedveli a fürge, agilis motorkerékpárokat
melyekben egyesül a klasszikus Sportster stílus
a V2-es Evolution blokk teljesítményével.
XL 883L
Sportster® 883 Low mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
tank grafika
- 883 cm3-es, gumiágyazású XL Evolution
motor ESPFI-vel
- Ezüst porfestett motorblokk polírozott fedelekkel
- Ültetett elsõ és hátsó
futómû
- Krómozott, küllõs acél felnik,
elöl 19 collos / hátul 16 collos
- Széles kormány, alacsony kormánykiemelõvel
- Ültetett, egyszemélyes ülés
- Krómozott, dupla kipufogórendszer
- Középre helyezett lábtartók
- Könnyen elérhetõ oldaltámasz
- Klasszikus, 12,5 literes 'mogyoró' üzemanyagtank
- "Smart" riasztórendszer
|
XL
883C Sportster® 883 Custom |
Az elõretolt
vezetõlábtartó, a 21 collos küllõs
elsõ kerék, a 17 literes csepp alakú üzemanyagtank,
a kétszemélyes ülés és a hátra
ívelõ kormány kölcsönöz
olyan külsõt a 883 Custom-nak, hogy mindenki megfordul
utána az utcán. Egy jó árfekvésû
custom motor hamisítatlan amerikai V2-es teljesítménnyel.
XL 883C
Sportster® 883 Custom mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
tank grafika
- 883 cm3-es, gumiágyazású XL Evolution
motor ESPFI-vel
- Ezüst porfestett motorblokk ezüst színû
fedelekkel
- Króm, küllõs 21 collos acél felni
elöl
- Polírozott,16 collos öntött alumínium
teli kerék hátul
- Krómozott, lapos kormány hátrahajló
kormánykiemelõn
- Egyrészes, kétszemélyes klasszikus
Sportster ülés
- Krómozott, dupla kipufogórendszer
- Rövidített hátsó rugós
tagok
- Elõretolt vezetõlábtartó
- 17 literes csepp alakú üzemanyagtank
- "Smart" riasztórendszer
|
XL
883R Sportster® 883R |
A motorversenyek
ihlették, ám valódi utcai motorozásra
tervezték. A 883R-t dupla tárcsafékes elsõ
futómûve és széles kormánya
kivételesen jól irányíthatóvá
teszik. A sportos megjelenésnek megfelelõen a
fekete porfestett 883 cm3-es, V2-es blokk, egészséges
dózisnyi nyomatékot ad át a hátsó
kerékre. Miközben ez a modell 2008-tól az
amerikai Harley-Davidson modellpalettáról hiányozni
fog, ezalatt Európában a 883R népszerûsége
töretlen, így továbbra is elérhetõ
lesz a régióban.
XL 883R
Sportster® 883R mûszaki jellemzõi:
- 883
cm3-es, gumiágyazású XL Evolution
motor ESPFI-vel
- Fekete porfestett motorblokk textura fekete fedelekkel
- Fekete kormány, légszûrõház
fedél és fényszóró szemöldök
- Versenypályák ihlette üzemanyagtank grafika
- Egyrészes, kétszemélyes ülés
- 13 küllõs, fekete színû öntött
alumínium kerekek
- Dupla elsõ tárcsafék
- Alacsony széles kormány
- Krómozott, dupla kipufogórendszer
- Középre helyezett lábtartók
- Klasszikus, 12,5 literes "mogyoró" üzemanyagtank
- "Smart" riasztórendszer
|
XL
1200R Sportster® 1200 Roadster |
Az utca
törvénye formálta. Az 1200 Roadster jellegzetessége
a dupla elsõ tárcsafék és az új,
nagyobb térfogatú, 17 literes csepp alakú
üzemanyagtank, mellyel tovább nõtt a hatótávolsága.
A széles, dirt-track versenyek hangulatát idézõ
kormány és a középre helyezett lábtartórendszer
révén a motoros mindig biztosan uralhatja a textura
fekete fedelekkel díszített, 1200 cm3-es, V2-es
Evolution blokk bõséges erejét.
XL 1200R
Sportster® 1200 Roadster mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
17 literes csepp alakú üzemanyagtank
- ÚJ: tank grafika
- 1200 cm3-es, gumiágyazású XL Evolution
motor ESPFI-vel
- Fekete porfestett motorblokk textura fekete fedelekkel
- Krómozott, küllõs kerekek, 19 collos
elöl / 16 collos hátul
- Dirt Track jellegû, polírozott kormány
- Egyrészes, kétszemélyes klasszikus
Sportster ülés
- Krómozott, dupla kipufogórendszer
- Középre helyezett lábtartók
- Elöl dupla, hátul szimpla tárcsafék
- "Smart" riasztórendszer
|
XL
1200L Sportster® 1200 Low |
Az 1200
Low maradék nélkül biztosítja az üzemanyag-befecskendezéses
1200 cm3-es, V2-es Evolutionmotor teljesítményét,
miközben hátra ívelõ kormányával,
alacsony, 668 mm-es ülésmagasságával
olyan ergonomikus felépítéssel rendelkezik,
hogy a 17 literes tank révén megnövekedett
teljes hatótávolságot is kényelmesen
utazva tehetjük meg.
XL 1200L
Sportster® 1200 Low mûszaki jellemzõi:
- 1200
cm3-es, gumiágyazású XL Evolution
motor ESPFI-vel
- Fekete porfestett motorblokk krómozott fedelekkel
- Krómozott, küllõs acél felnik,
elöl 19 collos / hátul 16 collos
- Széles kormány, hátrahajló kormánykiemelõvel
- Egyrészes, kétszemélyes klasszikus
Sportster ülés
- Krómozott, dupla kipufogórendszer
- Ültetett elsõ és hátsó
futómû
- Középre helyezett lábtartók
- Kormánykiemelõbe integrált kilóméteróra
és visszajelzõlámpák
- Fekete sárvédõ tartó borítás
- 17 literes csepp alakú üzemanyagtank
- "Smart" riasztórendszer
|
XL
1200C Sportster® 1200 Custom
|
Az 1200
Custom csillogó króm alkatrészeivel kitûnik
a Sportster modellek közül. Elöl a króm
küllõs, 21 collos elsõ kerék, hátul
a lyukakkal áttört, króm öntött
alumínium keréktárcsa, a blokk krómozott
fedelei, a króm kormány és fényszóró
határozza meg a modell kinézetét. Az elõretolt
vezetõlábtartó, és a hátra
ívelõ kormánykiemelõ segítségével
a motoros kényelmes, nyugodt pozícióban
élvezheti a tökéletes cirkálást.
XL 1200C
Sportster® 1200 Custom mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
tank embléma zománc díszítéssel
- 1200 cm3-es, gumiágyazású XL Evolution
motor ESPFI-vel
- Fekete porfestett motorblokk krómozott fedelekkel
- Krómozott, 21 collos küllõs acél
felni elöl
- Krómozott, 16 collos öntött aluminium tárcsakerék
hátul
- Széles kormány, hátrahajló kormánykiemelõvel
- Egyrészes, kétszemélyes klasszikus
Sportster ülés
- Krómozott, dupla kipufogórendszer
- 17 literes csepp alakú üzemanyagtank
- Polírozott üzemanyagtank dísz
- Elõretolt lábtartórendszer
- Krómozott, csepp alakú fényszóró
- "Smart" riasztórendszer
|
|
DYNA modellcsalád
Ha iránymutatásról
van szó, akkor nehéz felülmúlni a Dyna
modelleket. Az FX Super Glide 1971-ben gördült ki a gyárból,
ez volt a modellcsalád és az elsõ igazi gyári
custom motor születése. Az újdonságok tradícionálisan
mindig a Dyna családban kerülnek bemutatásra,
például a Twin Cam motorblokk 1999-ben, a 6 sebességes
váltó 2006-ban.
2008-ban a
Dyna sorozat követi hagyományait, az új stílusteremtõ
modell az FXDF Fat Bob® bemutatásával. Az igazi
motoros izlésének megfelelõen ez az izmos nagyvas
hû marad a letisztult, egyszerû stílushoz és
tradíciókhoz. Manapság teljesen elfogadott, mi
több tervezett tény, hogy a tulajdonosok felöltöztetik,
átalakítják motorjaikat, ehhez egyetlen motorkerékpár
család sem biztosít jobb kiindulási alapot mint
a Harley-Davidson Dyna család. Szavakat nem is nagyon
érdemes használni, ezek a motorkerékpárok
magukért beszélnek, hangosan tisztán és
egyedien!
A Dyna modellcsalád tagjai:
- FXDF Dyna® Fat Bob®
- FXDB Dyna® Street Bob
- FXDC Dyna® Super Glide® Custom
- FXDL Dyna® Low Rider®
FXDF
Dyna® Fat Bob® |
A név
kötelez, a Fat Bob® modell egy tömör maszív
motorkerékpár. Mint a Dyna család
új, meghatározó egyénisége,
az FXDF Dyna® Fat Bob® bátor új irányba
viszi tovább a gyári custom stílust. A
széles polírozott alumínium villahíd
közé zárt dupla fényszórók
igazi megkülönböztetõ jegyei a Fat Bob®-nak.
A széles 180 mm-es hátsó gumi vonzza a
szemet, és emellett megmarad a Dyna modellekre
jellemzõ könnyû kezelhetõség.
A vaskos új gumik elöl és hátul is
16 collos lyuggatott alumínium keréktárcsákon
feszülnek. A csillogó Tommy Gun 2-1-2 kipufogó,
mely a gengszterek híres géppuskájáról
kapta elnevezését, a Twin Cam 96 blokkal
együtt nyers teljesítménnyel, és látvánnyal
fûszerezik a csomagot. Széles drag kormány
és az elõretolt lábtartók ennek
megfelelõ, laza és vagány üléspozíciót
eredményeznek. 5 alapszínben rendelhetõ.
FXDF Dyna®
Fat Bob® mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Fémfékcsövek
- ÚJ: Légszûrõház
- 1584 cm3-es gumiágyazású Twin Cam 96
motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Fekete porfestett motorblokk polírozott kuplung-
és szelepfedéllel
- Elöl 300 mm-es úszóágyazású
dupla féktárcsák 4 dugattyús féknyergekkel
- Hátul 292 mm-es szimpla tárcsa 2 dugattyús
úszó-féknyereggel
- Krómozott teljes burkolatú hátsó
lengéscsillapítók
- 16 collos lyuggatott öntött aluminium tárcsafelnik
- 292 mm-es hátsó és 300 mm-es elsõ
gumi
- Krómozott 2-1-2 Tommy Gun kipufogórendszer
- Bobtail hátsó sárvédõ
- Dupla fényszóró
- 19,3 liter térfogatú Fat Bob® üzemanyagtank
- A nagyméretû kilóméteróra,
és a gyújtáskapcsoló a krómozott
tankkonzolba építve
- Krómozott drag kormány, fekete kormánykiemelõkön
- Fekete alsó villaszár, tükrök
- 28 fokos villaszög, 49 mm átmérõjû
villaszárak
- Elõretolt vezetõlábtartó
- Kétszemélyes Dyna nyereg
- "Smart" riasztó rendszer
|
FXDB
Dyna® Street Bob |
A 2006-os
év legkeresettebb Harley-Davidson modellje volt Európában.
Az 1950-es évek lecsupaszított, úgynevezett
"Bobber" irányzatának modern interpretációja,
az FXDB Dyna® Street Bob minimalizmusával hódít.
Szóló nyergével, "mini ape hanger"
stílusú kormányával és fûzött
kerekeivel képviseli a klasszikus stílust. A matt,
texturált fekete motorburkolat és díszítõelemek,
az egyszemélyes nyereg, a tömör, masszív
felépítés vérbeli keményvonalas
motorkerékpárrá teszik. 5 alapszínben,
és 1 kéttónusú változatban
rendelhetõ, köztük a 3 új matt (denim)
fényezéssel is.
Az FXDB
Street Bob mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Fémfékcsövek
- ÚJ: Légszûrõház
- 1584 cm3-es gumiágyazású Twin Cam 96
motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Fekete porfestett motorblokk polírozott kuplung-
és szelepfedéllel
- 160 mm-es / 17 collos hátsó kerék
- Krómozott, küllõs acélfelnik
- 18,2 liter térfogatú Fat Bob® üzemanyagtank
- "Mini ape-hanger" stílusú kormány
- 29 fokos villaszög, 49 mm átmérõjû
villaszárak
- Texturált fekete üzemanyagtankkonzol, akkumulátorfedél
és szíjvédõ
- Klasszikus steppelésû egyszemélyes nyereg
- Középre szerelt lábtartók
- "Smart" riasztó rendszer
|
FXDC
Dyna® Super Glide® Custom |
A sok-sok
króm, a fûzött kerekek, és a kétszemélyes
nyereg az FXDC Dyna® Super Glide® Custom ismertetõjegyei.
A nagyméretû kilométeróra a 19,3
liter térfogatú Fat Bob® tank tetején
lévõ krómozott konzolba került. Dyna
teljesítmény - egy kis extra csillogással
és praktikummal. 6 alapszínben és 2 kéttónusú
változatban rendelhetõ, köztük a limitált
sorszámozott 105 éves Jubileumi modell.
Az FXDC
Super Glide® Custom mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Fémfékcsövek
- ÚJ: Légszûrõház
- 1584 cm3-es gumiágyazású Twin Cam 96
motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Ezüst porfestett motorblokk krómozott fedelekkel
- 160 mm-es / 17 collos hátsó kerék
- Krómozott, küllõs acélfelnik
- 19,3 liter térfogatú Fat Bob® üzemanyagtank
- Nagyméretû kilóméteróra,
és a gyújtáskapcsoló a krómozott
tankkonzolba építve
- 29 fokos villaszög, 49 mm átmérõjû
villaszárak
- Kétszemélyes Dyna nyereg
- Középre szerelt lábtartók
- "Smart" riasztó rendszer
|
FXDL
Dyna® Low Rider® |
Hosszú,
lapos, nyújtott vonalvezetésû, az eredeti
low rider. Az FXDL Dyna® Low Rider® 655 mm-es ülésmagasságával
és 125 mm-es hasmagasságával a legalacsonyabb
Harley-Davidsonok egyike. Ültetett hátsó
rugós tagok, hátraívelõ kormány,
középre szerelt lábtartók és
kidöntött villa szolgálja a kényelmes,
hosszú távú motorozást, fekete porfestett
króm fedelekkel ékesített blokkja, és
egyéb króm kiegészítõi a
stílust biztosítják ehhez. 6 alapszínben
és 2 kéttónusú változatban
rendelhetõ.
Az FXDL
Dyna® Low Rider® mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Fémfékcsövek
- ÚJ: Légszûrõház
- 1584 cm3-es gumiágyazású Twin Cam 96
motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Fekete porfestett motorblokk krómozott fedelekkel
- 160 mm-es / 17 collos hátsó kerék
- Krómozott, küllõs aluminiumfelnik
- 18,2 liter térfogatú Fat Bob® üzemanyagtank
- Hajlított kormánykiemelõ beépített
visszajelzõlámpákkal
- Fordulatszámmérõ és kilóméteróra,
krómozott tankkonzolba építve
- 30,5 fokos villaszög, 49 mm átmérõjû
villaszárak
- Ültetett hátsó futómû
- 655 mm-es ülésmagasság
- 125 mm-es hasmagasság
- Kétszemélyes Dyna nyereg
- Középre szerelt lábtartók
- "Smart" riasztó rendszer
|
|
SOFTAIL
modellcsalád
A modellcsalád
nevét a jól ismert Softail® vázról
kapta, melyet eredetileg 1984-ben vezettek fel a választékpalettára.
A Softail® modellek merevvázas megjelenése tiszteletet
parancsoló, mialatt a modern lengõvillából
és a vízszintesen beépített hátsó
rugóstagból álló futómû kényelmes
utazást tesz lehetõvé.
2008-ban a
Softail® család két teljesen új modellel
bõvül az FXCW Rocker és az FXCWC Rocker
Classic. Mindkét modell az új Rockertail hátsó
traktussal készül, ami éppen csak takarja a Harley-Davidson®
szériában szerelt legszélesebb 240 mm-es hátsó
gumiját. A gyár kínálatában így
ettõl az évtõl mindenki a saját igényeinek
megfelelõen válogathat a Softail® modellek közül,
legyen vágya egy teljesen felszerelt kényelmes túramotor,
vagy radikális épített motorkerékpár.
A Softail® modellcsalád tagjai:
- FLSTSB Cross Bones
- FXCW Rocker Classic
- FXCWC Rocker C
- FXSTC Softail® Custom
- FLSTF Fat Boy®
- FLSTC Heritage Softail® Classic
- FLSTN Softail® Deluxe
- FXSTB Softail® Night Train®
FLSTSB
Cross Bones |
A Softail
Cross Bones lázadó megjelenését
hangsúlyozó, fényes feketére festett,
krómozott rugós springer elsõ villájával,
fekete fényszóróházával és
a fekete mini ape-hanger stílusú kormányával
csak úgy repül az úton. A régi vágású
elsõ sárvédõ a lehetõ legtöbbet
engedi látni az elsõ kerékbõl, és
ugyanígy tesz a Bobtail hátsó sárvédõ
is, mely alól a 200 mm széles hátsó
gumi látszódik. A gumiabroncsok a motorhoz illõ,
fûzött acél kerekeken feszülnek, a felnik
peremét fényes feketére fényezték.
A Cross
Bones állítható nyerge alatta a két
csavarrugója a kor igényeinek megfelelõ
kényelmet kínál 675 mm-es ülésmagasságával.
A Softailekre jellemzõ, lópata formájú
olajtartály az ülés alatt kapott helyet,
rajta a Harley-Davidson hagyományos szabadalmi jelvényével.
A jellegzetes
formájú, ötgallonos üzemanyagtank feltûnõ
dísze a fényes fekete macskaszem stílusú
középkonzol, melyen jól hozzáférhetõ
gyújtáskapcsoló és nagy átmérõjû
kilométeróra van. A konzolon a kézzel font
bõr tankpanel remekül illik az egyszemélyes
rugós nyereghez. Az egyenesen hátranyúló
kipufogórendszer krómozott végdobjaival
optimális teljesítményt szolgáltat,
emellett kontrasztosan kiemelkedik a Cross Bones sötét
alkatrészei közül.
Az FLSTSB
Cross Bones kimagasló színvonalú
fényezéssel és grafikával készül,
megvásárolható 4 féle (matt sötétkék,
fényes fekete, matt fekete, gyöngyházfényû
olívazöld) színben.
FLSTSB Cross
Bones mûszaki jellemzõi:
- Fixen
a vázba épített, 1584 cm3-es Twin Cam
96B motor kiegyensúlyozó-tengellyel
- Hatfokozatú Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogó-technológia
- Fekete színû motorblokk, polírozott
szelepfedelekkel
- Elektronikus, szekvenciális hengerenkénti
üzemanyag-befecskendezõ (ESPFI)
- Fényes fekete színû Springer elsõ
villa krómozott rugókkal
- Fényes fekete mini ape-hanger kormány
- Egyenesen hátranyúló kipufogórendszer
- Egyszemélyes rugós ülés, állítható,
bõr fonattal
- 675 mm-es ülésmagasság
- Régi vágású elsõ sárvédõ
nonfiguratív csíkozással
- Bobtail hátsó sárvédõ
nonfiguratív csíkozással
- Fényes fekete, macskaszemformájú tankkonzol,
új kilométeróra számlappal
- Ovális formájú, fényes fekete
légszûrõház borítás,
olajtartály és hátsó sárvédõtartók
- Egyedi, ötgallonos üzemanyagtank kézzel
fûzött tankbetéttel és nonfiguratív
csíkozással
- 200 mm széles hátsó gumi
- Fûzött elsõ és hátsó
kerék fényes feketére festett peremû
felnivel
- A régi hagyományokat követõ, félhold
formájú lábtartótrepni
- Lópata formájú olajtartály Harley-Davidson
védjeggyel díszítve
- Gyári Smart Security System riasztórendszer
|
FXCW
Rocker Classic |
Az FXCW Rocker
az agresszíven nyújtott elsõ villájával
és radikális formavilágával az egyedi
építésû merevvázas motorok
stílusát idézi. Az új Rockertail
felfüggesztésében a hátsó
sárvédõ látható, tartókonzolok
nélkül, amely közvetlenül a lengõkarhoz
csatlakozik, mindössze 2,54 cm-rel a 240 mm széles,
18 collos hátsó kerék felett. Az együtt
mozgó hátsó sárvédõ
és hátsó kerék 86 mm rugóutat
tesz lehetõvé. A szóló nyergen ülve
ugyanakkor mindössze 622 mm-rel vagyunk a talaj felett.
Az elõretolt lábtartóval és a hosszan
hátranyúló V alakú kormányszarvakkal
mindig a laza egyenes tartású motorozást
élvezhetjük. A sík felületek és
a váz ragyogó fényezése látványos
kontrasztot képez a kerekek, az alsó villaszárak,
a fényszóró, az olajtartály és
az egyéb díszítõ elemek, szatén-metál
porfestésével. 4 alapszínben rendelhetõ,
köztük az új lángnyelvekkel díszített
"deluxe" fényezéssel.
Az FXCW
Rocker mûszaki jellemzõi:
- Mereven
rögzített, kiegyensúlyozótengelyes,
1584 cm3-es Twin Cam 96B motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Ezüst porfestett motorblokk szatén-metál
porfestésû fedelekkel
- Öntött alumínium, patkó alakú
porfestett olajtartály
- 240 mm-es / 18 collos hátsó, és 90
mm-es / 19 collos elsõ gumi
- 5 küllõs szatén-metál porfestett
öntött alumínium felnik
- Rockertail hátsó felfüggesztés
- 37,5 fokos villaszög, 49 mm átmérõjû
villaszárak
- Egyedi nyújtott üzemanyagtank, konzolba épített
kilóméteróra és visszajelzõlámpák
- Egyszemélyes nyereg
- V-formájú kormány, öt collos ívelt
kormánykiemelõn
- Szatén-metál porfestett alsó villaszárak,
olajtartály, fényszóróház,
lengõkar és egyéb szerelvények
- A motor színére fényezett váz
- LED-es hátsó lámpa / index
- Gyújtótrafóval egybeépített
gyújtáskapcsoló
- "Smart" riasztó rendszer
|
FXCWC
Rocker C |
Az elejétõl
a hátuljáig krómozva a Rocker csillogó
testvére, még egy kis extra stílust visz
az amúgy sem szokványos összképbe.
A Rocker C elemei, mint a kerekek, a fényszóróház,
a villahidak, a kormánytartó, az alsó teleszkópszárak,
a tankkonzol, de még az utasülés konzolja
is ragyogó krómban díszelegnek. Az öntött
alumínium olajtartály, a váz és
a lengõkar pedig a motor színére van fényezve.
Ezen kívül a Rocker C az iparágban
elsõként kínálja a Trick ülést,
mellyel az utasülést és annak konzolját
a szólónyereg párnája rejti. Ha
utast vinnénk magunkkal, csak emeljük meg a nyerget,
és a pótülés máris a Rockertail
hátsó rész fölé csusszan. Mind
a 3 rendelhetõ alapszín tartalmazza az elsõ
sárvédõtõl a hátsóig
húzódó lángnyelvekkel díszített
"deluxe" fényezést.
Az FXCWC
Rocker C mûszaki jellemzõi:
- Mereven
rögzített, kiegyensúlyozótengelyes,
1584 cm3-es Twin Cam 96B motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Fekete porfestett motorblokk króm fedelekkel
- Öntött alumínium, patkó alakú,
a motor színére fényezett olajtartály
- 240 mm-es / 18 collos hátsó, és 90
mm-es / 19 collos elsõ gumi
- 5 küllõs króm öntött alumínium
felnik
- Rockertail hátsó felfüggesztés
- 37,5 fokos villaszög, 49 mm átmérõjû
villaszárak
- Egyedi nyújtott üzemanyagtank, konzolba épített
kilóméteróra és visszajelzõlámpák
- Trick ülés,a vezetõülés
alá rejtett utasüléssel
- V-formájú kormány, öt collos ívelt
kormánykiemelõn
- Krómozott alsó villaszárak, fényszóróház,
tankkonzol és egyéb szerelvények
- A motor színére fényezett váz
§ LED-es hátsó lámpa / index
- Gyújtótrafóval egybeépített
gyújtáskapcsoló
- "Deluxe" fényezés alapfelszeretség
- "Smart" riasztó rendszer
|
FXSTC
Softail® Custom |
Az FXSTC
Softail® Custom klasszikus nyújtott elsõvillás
chopper, magas kormány, elõretolt lábtartó,
maximális kényelem és stílus. Kétszemélyes,
háttámlával egybeépített
nyergének köszönhetõen bárki
utasként is szívesen indul vele hosszú
túrára. A 200 mm széles hátsó
abroncs és a Bobtail sárvédõ testes,
és méltóságteljes megjelenést
kölcsönöz a hátsó résznek,
az "Ape Hanger" kormány, a hosszú elsõ
villák és a keskeny 21 collos elsõ kerék
pedig megkoronázza a stílustiszta motorkerékpárt.
4 alapszínben és 3 kéttónusú
változatban rendelhetõ, köztük a limitált,
sorszámozott 105 éves Jubileumi modell.
Az FXSTC
Softail® Custom mûszaki jellemzõi:
- Mereven
rögzített, kiegyensúlyozótengelyes,
1584 cm3-es Twin Cam 96B motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Fekete porfestett motorblokk króm fedelekkel
- 18,9 liter térfogatú Fat Bob® üzemanyagtank
- Elõretolt vezetõlábtartó
- Króm patkó alakú acél olajtartály
- 200 mm-es hátsó, és 90 mm-es elsõ
gumi
- Hátul 17 collos polírozott öntött
alumínium tárcsakerék
- Elöl 21 collos krómozott, küllõs
alumíniumfelni
- 33,5 fokos villaszög, 41 mm átmérõjû
villaszárak
- Bobtail hátsó sárvédõ
- Króm szegecsekkel díszített, háttámlával
egybeépített kétszemélyes ülés
- "Ape Hanger" kormány
- "Smart" riasztó rendszer
|
FLSTF
Fat Boy® |
Az országút
egyik legkönnyebben felismerhetõ motorkerékpárja,
az örök klasszikus FLSTF Fat Boy sok ember számára
egyet jelent a Harley-Davidson márkával. 18 év
után még mindig igen kelendõ, ikonikus
jellege nem halványul. A Fat Boy 200 mm széles
hátsó abroncson gördül, melyet rövidített
FL hátsó sárvédõ takar. 17
collos lövedéklyuggatta díszítésû
tárcsa felnijei erõsítik a motor tömör,
masszív hatását. Bõrfûzés
díszíti kétrészes, kényelmes,
széles kétszemélyes nyergét és
tankhevederét. 17 collos elsõ kerékkel
és vastag széles "ökörszarv"
kormánnyal terelhetjük a motorkerékpárt
a végtelen utak felé. 6 alapszínben és
1 kéttónusú változatban rendelhetõ,
köztük a limitált, sorszámozott 105
éves Jubileumi modell.
Az FLSTF
Fat Boy® mûszaki jellemzõi:
- Mereven
rögzített, kiegyensúlyozótengelyes,
1584 cm3-es Twin Cam 96B motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Fekete porfestett motorblokk króm fedelekkel
- Shotgun kipufogórendszer
- 18,9 liter térfogatú Fat Bob üzemanyagtank
- Hosszú lábtartó-deszkák, sarokváltókarral
- Nagyméretû kilóméteróra,
és a gyújtáskapcsoló a krómozott
tankkonzolba építve
- Króm patkó alakú acél olajtartály
- 200 mm-es hátsó, és 140 mm-es elsõ
gumi
- Elöl-hátul 17 collos lövedéklyuggatta
díszítésû öntött aluminium
tárcsakerekek
- Kétszemélyes nyereg, bõrfûzés
díszítéssel
- 32 fokos villaszög, 41 mm átmérõjû
villaszárak
- Rövidített FL hátsó sárvédõ,
egyedi Fat Boy® elsõ sárvédõ
- 32 mm vastag belsõ vezetékezésû
"ökörszarv" kormány
- "Smart" riasztó rendszer
|
FLSTC
Heritage Softail® Classic |
A Heritage
Softail Classic® a softail modellcsalád legjobban
felszerelt tagja, ennek megfelelõen a legmagasabb komfortot
nyújtja a hosszú távú túrákon
is. Klasszikus stílusát hangsúlyozza az
alapfelszereltséghez tartózó nagyméretû
levehetõ szélvédõje, kiegészítõ
lámpái és szegecselt bõr nyeregtáskái.
Kifinomult haladás, kényelmes üléshelyzet
kíséri a Heritage Softail® motorosát
,és a szintén alapfelszereltséghez tartozó
utasháttámlának köszönhetõen
utasát is, messze túl a horizonton. 4 alapszínben
és 5 kéttónusú változatban
rendelhetõ, köztük a limitált, sorszámozott
105 éves Jubileumi modell.
Az FLSTC
Heritage Softail® Classic mûszaki jellemzõi:
- Mereven
rögzített, kiegyensúlyozótengelyes,
1584 cm3-es Twin Cam 96B motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Fekete porfestett motorblokk króm fedelekkel
- 18,9 liter térfogatú Fat Bob® üzemanyagtank
- Hosszú lábtartó-deszkák, sarokváltókarral
- Króm patkó alakú acél olajtartály
- Nagyméretû kilóméteróra,
és a gyújtáskapcsoló a krómozott
tankkonzolba építve
- 150 mm-es hátsó, és 130 mm-es elsõ
gumi
- Elöl-hátul 16 collos fûzõtt, króm
alumínium felni
- Kétszemélyes nyereg, króm szegecses
díszítéssel, utas háttámlával
- 32 fokos villaszög, 41 mm átmérõjû
villaszárak
- FL elsõ-hátsó sárvédõ
króm díszekkel
- Króm szegecsekkel díszített nagy méretû
bõr oldaltáskák
- Kiegészítõ lámpák
- Levehetõ szélvédõ
- Középmagas túrakormány
- "Smart" riasztó rendszer
|
FLSTN
Softail® Deluxe |
Az FLSTN
Softail® Deluxe árasztja magából a
nosztalgiát, krómozott, fûzött alumíniumöntvény
felnijein feszülõ széles, fehér oldalfalú
gumijai,klasszikus hosszúszoknyás FL sárvédõi
a régi idõk Harley-Davidsonjait idézik.
A klasszikus Tombstone stílusú hátsó
lámpatest magasan ül a sárhányón.
A hátrahajló kormány és az alacsony,
622 mm magas nyereg igen komfortossá teszi a motorozást.
A Softail® Deluxe-ot klasszikus festése, és
a zománcozással díszített króm
tankemblémájának kombinációja
mégjobban kiemeli a tömegbõl. 5 alapszínben
és 3 kéttónusú változatban
rendelhetõ.
Az FLSTN
Softail® Deluxe mûszaki jellemzõi:
- Mereven
rögzített, kiegyensúlyozótengelyes,
1584 cm3-es Twin Cam 96B motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Fekete porfestett motorblokk króm fedelekkel
- Shotgun kipufogórendszer
- 18,9 liter térfogatú Fat Bob® üzemanyagtank
- Hosszú lábtartó-deszkák, sarokváltókarral
- Króm patkó alakú acél olajtartály
- Nagyméretû kilóméteróra,
és a gyújtáskapcsoló a krómozott
tankkonzolba építve
- 150 mm-es hátsó, és 130 mm-es elsõ
fehérfalú gumi
- Elöl-hátul 16 collos fûzõtt, króm
alumínium felni
- 622 mm mély kétszemélyes nyereg, bõrnyomat
díszítéssel
- 32 fokos villaszög, 41 mm átmérõjû
villaszárak
- FL elsõ-hátsó sárvédõ
minimális díszekkel
- Alapfelszereltségként krómozott hátsó
csomagtartó
- Kiegészítõ lámpák
- Tombstone hátsólámpa
- "Smart" riasztó rendszer
|
FXSTB
Softail® Night Train®
|
A vészjósló
megjelenésû FXSTB Night Train® teljesen fekete
hajtáslánca felett a tankkonzol, a légszûrõház,
az olajtartály és a hátsó sárvédõtartó
textúra fekete színe sötétlik. A széles
FX elsõ villa és a keskeny, 21 hüvelykes
fûzött elsõ kerék látványos
kontrasztot képez a 200 mm-es, vaskos hátsó
abronccsal, mely szintén feketére fényezett
lyuggatott öntött alumínium keréktárcsán
feszül a széles bobtail sárvédõ
alatt. A dragster stílusú kormány és
az elõretolt lábtartórendszer agresszív
pózban tartják a Night Train lovasát. 6
alapszínben rendelhetõ, köztük a 3 új
matt (denim) fényezéssel is.
Az FXSTB
Night Train® mûszaki jellemzõi:
- Mereven
rögzített, kiegyensúlyozótengelyes,
1584 cm3-es Twin Cam 96B motor
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogórendszer
- Fekete porfestett motorblokk fekete fedelekkel
- 18,9 liter térfogatú Fat Bob® üzemanyagtank
- Fekete tankkonzol,légszûrõház,olajtartály
és hátsósárvédõ-tartók
- Elõretolt vezetõlábtartó
- Fekete patkó alakú acél olajtartály
- 200 mm-es hátsó, és 90 mm-es elsõ
gumi
- Hátul 17 collos fekete öntött alumínium
tárcsakerék
- Elöl 21 collos krómozott, küllõs
acélfelni
- 33,5 fokos villaszög, 41 mm átmérõjû
villaszárak
- Bobtail hátsó sárvédõ
- Alacsony Badlander nyereg
- Drag kormány, 6 coll magas kormánykiemelõkön
- Fekete hátsó szíjkerék
- "Smart" riasztó rendszer
|
|
TOURING
modellcsalád
A Harley-Davidson®
Touring modellek nyergében érezhetjük igazán
a hosszú évek tapasztalatát, az elmúlt
105 évben motorosok több kilométert tettek meg
Harley-Davidson® motorkerékpáron, mint az összes
többi márkán együtt, ezért ezen motorok
tervezésénél fõ szempont a hosszútávú
komfort. A 2008-ban megnövelt lökettérfogatú
motorblokk egyenletes menetteljesítményt szolgáltat.
2008-tól
a kényelmi jellemzõket javítandó a touring
modelleket nyomatékátvivõ-gumiba ágyazott
hátsó szíjkerékkel szerelik. A biztonsági
szintet emelendõ a Touring modellek 3 tárcsás
Brembo® fékrendszerrel szereltek és opcionálisan
rendelhetõek ABS-sel. A hoszabb hatótávolság
érdekében megnövelt 22,7 liter térfogatú
üzemanyagtartályt kaptak.
A Touring modellcsalád tagjai:
- FLHR Road King®
- FLHRC Road King® Classic
- FLHX Street Glide
- FLHT Electra Glide® Standard
- FLHTCU Ultra Classic® Electra Glide®
FLHR
Road King® |
Az FLHR
Road King® az idõtlen stílus és a végtelen
kényelem ötvözete. Amíg a zárható,
mûanyag oldaldobozok ellenállnak az idõjárás
viszontagságainak, addig a motorosnak leszerelhetõ
szélvédõ nyújt megfelelõ
védelmet az úton. A kétszemélyes
túraülés, a pneumatikusan állítható
hátsó futómû és a széles
lábtartó-deszkák fokozzák az utas
és a vezetõ kényelmét. Elölrõl
nézve a nagy méretû Hiawatha fényszóró,
a kiegészítõ lámpák, a megnövelt
térfogatú tank konzoljába épített
sebességmérõ, a hosszú - szoknyás
elsõ sárvédõ, és a vékony
fehér csíkkal ellátott gumik igazi stílust
kölcsönöznek a motornak. 5 alapszínben
és 4 kéttónusú változatban
rendelhetõ.
FLHR Road
King® mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Brembo® háromtárcsás fékrendszer
- ÚJ: 22,7 literes üzemanyagtank
- ÚJ: Elektronikus gázkar
- ÚJ: Könnyebben hozzáférhetõ
akkumulátor
- ÚJ: Opcionálisan választható
ABS-sel
- ÚJ: gumiágyba szerelt hátsó
szíjkerék
- Gumiágyazású, 1584 cm3-es Twin Cam
96 motor ESPFI-vel
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogó
rendszer
- Fekete porfestett motorblokk krómozott fedelekkel
- Fekete, kilencküllõs öntött alumínium
kerekek
- Fehér csíkkal díszített gumik
- Nagyméretû "Hiawatha" fényszóró
krómozott burkolattal
- Kiegészítõ lámpák
- Levehetõ szélvédõ
- Nagyméretû üzemanyagtankra épített
kilométeróra
- Egy részbõl álló, kétszemélyes
ülés
- Zárható mûanyag GTX® oldaldobozok
- "Smart" riasztó rendszer
|
FLHRC
Road King® Classic |
Az FLHRC
Road King® Classic egyet jelent a Harley-Davidson® büszke
múltjával. A látványt olyan kulcsfontosságú
elemek dobják fel, mint: a nosztalgikus hatású
széles, fehér oldalfalú gumiabroncsok,
a krómozott küllõs kerekek, a bõrbevonatú
mûanyag oldaltáskák. A motor a nagyméretû
levehetõ szélvédõjével, a
pneumatikusan állítható hátsó
rugózásával és kiegészítõ
lámpáival, három tárcsafékével,
elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel és
a beépített tempomattal útra készen
áll. 4 alapszínben, és 5 kéttónusú
változatban rendelhetõ köztük a limitált
sorszámozott 105 éves Jubileumi modell.
FLHRC Road
King® Classic mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Brembo® háromtárcsás fékrendszer
- ÚJ: 22,7 literes üzemanyagtank
- ÚJ: Elektronikus gázkar
- ÚJ: Könnyebben hozzáférhetõ
akkumulátor
- ÚJ:gumiágyba szerelt hátsó szíjkerék
- ÚJ: Opcionálisan választható
ABS-sel (alapfelszereltség a 105 éves jubileumi
modellen)
- Gumiágyazású, 1584 cm3-es Twin Cam
96 motor ESPFI-vel
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogó
rendszer
- Fekete porfestett motorblokk krómozott fedelekkel
- Króm, küllõs alumínium kerekek
- Fehéroldalfalú gumik
- Nagyméretû "Hiawatha" fényszóró
krómozott burkolattal
- Kiegészítõ lámpák
- Levehetõ szélvédõ
- Nagyméretû üzemanyagtankra épített
kilométeróra
- Bõrbevonatú mûanyag oldaltáskák
- Króm tank-és sárvédõ
emblémák
- Elektronikus tempomat
- "Smart" riasztó rendszer
|
FLHX
Street Glide |
Egy igazi
custom gép hosszú távra. Az FLHX Street
Glide a kényelem és a funkció együttesét
kínálja. Letisztult vonalvezetése révén
különleges megjelenéssel büszkélkedhet.
Az ültetett futómû és a füstszínû
mini szélvédõ miatt oldalról a Street
Glide lapos és hosszú látványt
nyújt. A tradicionális 'denevérszárny'
formájú elsõ idomban 40 Wattos Harman-Kardon
hifirendszer található, míg a hozzá
tartozó vadonatúj antenna rövidebb, egyszerûbb
formát kapott. A megnövelt térfogatú
üzemanyagtankra szerelt nyújtott, krómozott
tank-konzol, a Streamliner lábtartódeszkák,
a fékpedál és az utaslábtartók
teszik teljessé a custom megjelenést. 8 alapszínben
rendelhetõ köztük a 3 új matt (denim)
fényezéssel is.
FLHX Street
Glide mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Brembo® háromtárcsás fékrendszer
- ÚJ: Rövidebb hátsó antenna
- ÚJ: 22,7 literes üzemanyagtank
- ÚJ: Elektronikus gázkar
- ÚJ: Könnyebben hozzáférhetõ
akkumulátor
- ÚJ: Gumiágyba szerelt hátsó
szíjkerék
- ÚJ: Opcionálisan választható
ABS-sel
- Gumiágyazású, 1584 cm3-es Twin Cam
96 motor ESPFI-vel
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogó
rendszer
- Fekete porfestett motorblokk krómozott fedelekkel
- Fekete, lyukakkal áttört öntött alumínium
kerekek
- Teleszkóphoz rögzített 'denevérszárny'
fejidom
- Füstszínû, mini szélvédõvel
- Idomhoz rögzített visszapillantó tükrök
- Öblös custom ülés perforált
betéttel
- Füstszínû, 3D-s üzemanyagtank embléma
- "Streamliner" lábtartódeszkák,
fékpedál és utas lábtartók
- Ültetett elsõ-hátsó futómû
- Harman-Kardon 2 hangszórós hifi-rendszer
- Zárható mûanyag GTX® oldaldobozok
színre fújt zárfedéllel
- Ezüst számlapú mérõmûszerek
- Elektronikus tempomat
- "Smart" riasztó rendszer
|
FLHT
Electra Glide® Standard |
Az FLHT
Electra Glide® Standard komfortot és kényelmet
biztosító felszereltségével a túragépek
alapja. Az idõjárás viszontagságainak
ellenálló, zárható mûanyag
GTX® oldaldobozok, a teleszkópszárakra rögzített
túraidom, az idom mögé beépített
mûszerezettség és kiegészítõ
lámpák megfizethetõ alapcsomagot biztosítanak
mindazoknak, akik személyre szabott túragépet
szeretnének maguknak építeni. 3 alapszínben
rendelhetõ.
FLHT Electra
Glide® Standard mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Brembo® háromtárcsás fékrendszer
- ÚJ: 22,7 literes üzemanyagtank
- ÚJ: Elektronikus gázkar
- ÚJ: Könnyebben hozzáférhetõ
akkumulátor
- ÚJ: Gumiágyba szerelt hátsó
szíjkerék
- ÚJ: Opcionálisan választható
ABS-sel
- Gumiágyazású, 1584 cm3-es Twin Cam
96 motor ESPFI-vel
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogó
rendszer
- Ezüst porfestett motorblokk polírozott fedelekkel
- Fekete, kilencküllõs öntött alumínium
kerekek
- Teleszkóphoz rögzített 'denevérszárny'
fejidom
- Zárható mûanyag GTX® oldaldobozok
- Idomba épített kilométeróra
és fordulatszámmérõ
- Kiegészítõ lámpák
- Egyrészes, kétszemélyes, kényelmes
Electra Glide® túranyereg
- "Smart" riasztó rendszer
|
FLHTCU
Ultra Classic® Electra Glide® |
Az FLHTCU
Ultra Classic® kimagasló felszereltségû
túramotorkerékpár. Az elektronikus tempomat,
a 4-hangszórós Harman-Kardon hifi rendszer, az
állítható szellõzésû
lábvédõ idom, a dobozok méretére
szabott textil betéttáskák és a
fedélzeti kommunikációs rendszer mind az
alapfelszereltség része. 2008-ban többek
között újdonság az alapfelszereltségû
ABS, a fejidom állítható szélterelõje,
mely révén a vezetõ szabályozhatja
a felé érkezõ menetszelet. 6 alapszínben
és 6 kéttónusú változatban
rendelhetõ, köztük a limitált, sorszámozott,
105 éves Jubileumi modell.
FLHTCU Ultra
Classic® Electra Glide® mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Brembo® háromtárcsás fékrendszer
- ÚJ: 22,7 literes üzemanyagtank
- ÚJ: Elektronikus gázkar
- ÚJ: Könnyebben hozzáférhetõ
akkumulátor
- ÚJ: Gumiágyba szerelt hátsó
szíjkerék
- ÚJ: Alapfelszereltségként ABS-sel
- Gumiágyazású, 1584 cm3-es Twin Cam
96 motor ESPFI-vel
- 6 sebességes Cruise Drive váltó
- Aktív szívó- és kipufogó
rendszer
- Fekete porfestett motorblokk krómozott fedelekkel
- Fekete, kilencküllõs öntött alumínium
kerekek
- Vékony fehér csíkkal ellátott
gumik
- Teleszkóphoz rögzített 'denevérszárny'
fejidom
- 80 Wattos, 4-hangszórós Harman-Kardon hifi-rendszer
- Fedélzeti kommunikáció
- Elektronikus tempomat
- Kiegészítõ lámpák
- Állítható King Tour-Pak hátsódoboz
utasháttámlával
- Dobozok méretére szabott textil betéttáskák
- Zárható mûanyag GTX® oldaldobozok
- Egyrészes, kétszemélyes Electra Glide®
túranyereg
- Állítható szellõzésû
lábvédõ idom
- Elektronikus tempomat
- "Smart" riasztó rendszer
|
|
VRSC
modellcsalád
2002-es bemutatása
óta a VRSC modellcsalád letarolta, és uralja
a motorkerékpár piac powercruiser szegmensét.
A Harley-Davidson VRSC modellekben a hamisítatlan chopper
stílus keveredik a mesteri szintre fejlesztett technológiai
megoldásokkal.
A 2008-as évben
még több erõt és ezzel arányosan
nagyobb biztonságot is kaptak a modellek. A Revolution®
motorblokkok lökettérfogata 1250 cm3-re növekedett,
ez modelltõl függõen 123-125 LE teljesítményt
és 112-114 Nm forgatónyomatékot eredményez.
Kategóriájában elsõként a motorblokk
megnövekedett erejét egy csúszókuplung továbbítja
a váltó és a hajtás további elemei
felé. További újdonság, hogy a csúcsteljesítményû
Brembo® fékekkel szerelt VRSC-k 2008-tól rendelhetõek
ABS-sel.
VRSC modellcsalád tagjai:
- VRSCAW V-Rod®
- VRSCDX Night Rod Special
VRSCAW
V-Rod® |
A V-Rod®
2002-es bemutatásakor igazi forradalmat indított.
A motor a mai napig megõrizte különleges megjelenését
ami azt az érzést kelti az emberben, hogy még
álló helyzetben is nagy sebeséggel halad
a motor. A 2008-as évre megízmosított 1250
cm3-es motorblokk, a 123 LE-s csúcsteljesítményével
ha lehet még jobban alátámasztja a motor
versenysport gyökereit. A tiszteletet parancsoló
240 mm széles hátsó gumi, az elõretolt
lábtartó, és az egyenes üléspozíciót
eredményezõ hátrahúzott kormány
szintén kihangsúlyozza ezt, és egyben egységes
íves vonalvezetést ad a motornak. A küllõs
alumínium elsõ felni szintén az újdonságok
sorát szaporítja. 5 alapszinben és 1 kéttónusú
változatban rendelhetõ.
A VRSCAW
V-Rod® mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Folyadékhûtéses, 1250 cm3-es (1130 cm3-rõl
megnövelve), V2-es Revolution® motor
- ÚJ: 123 LE 8000 1/min-nél és 115 Nm
nyomaték 7000 1/min-nél
- ÚJ: Csúszó kuplung, könnyebben
behúzható kuplungkarral
- ÚJ: Opcionálisan választható
ABS
- ÚJ: Küllös aluminium 19 collos elsõ
kerék
- Lyuggatott öntött alumínium, 18 collos
hátsó kerék
- Kéttónusú, faszén-ezüst
motorblokk krómozott fedelekkel
- Krómozott, vágott végû, dupla
kipufogódobok
- Száraz súly: 292 kg
- Tengelytáv: 2455 mm
- Ülésmagasság: 660 mm
- 240 mm széles hátsó gumi
- Elõretolt vezetõlábtartó
- Fekete színû kormánykapcsolók
- Ezüstszínû acél csõváz
- Hátrahúzott kormány
- Cseppformájú dupla izzós quartz-halogén
fényszóró
- 660 mm-es ülésmagasság
- "Smart" riasztórendszer
|
VRSCDX
Night Rod Special |
Óriási
sikereket aratott Európa-szerte a tavaly bemutatott VRSCDX
Night Rod Special, a VRSCAW V-Rod sötétebb és
agresszívebb változata. Jellegzetessége
a rövid drag kormány, az elõretolt lábtartórendszer
és a teljesen fekete, 2008-ra 1250 cm3-re növelt
lökettérfogatú 125 lóerõs V2-es
Revolution® motor. Természetesen fekete az összes
egyéb alkatrész is az elsõ teleszkópszáraktól
kezdve egészen a széles lengõvilláig,
mely a kövér, 240 mm széles hátsó
gumit fogja közre. A szálrahúzott króm
egyenes kipufogódobok fekete zárókupakokat,
a leömlõk pedig szintén fekete hõvédõ
burkolatokat kaptak. A fényezés látványos
versenycsíkozása a motor teljes hosszában
végigfut, míg a kerekeket narancssárga
díszcsík ékesíti. A mindössze
640 mm-es ülésmagasságának köszönhetõen
a Night Rod Special a legalacsonyabb VRSC modell. 3 kéttónusú
változatban rendelhetõ.
VRSCDX Night
Rod Special mûszaki jellemzõi:
- ÚJ:
Folyadékhûtéses, 1250 cm3-es (1130 cm3-rõl
megnövelve), V2-es Revolution motor
- ÚJ: 125 LE 8250 1/min-nél és 115 Nm
nyomaték 7000 1/min-nél
- ÚJ: Csúszó kuplung, könnyebben
behúzható kuplungkarral
- ÚJ: Opcionálisan választható
ABS
- Fekete porfestett motorblokk feketekróm fedelekkel
- Fekete végû szálrahúzott króm
dupla kipufogódobos rendszer, fekete hõvédõ
burkolatokkal
- 240 mm széles hátsó gumi
- Elõretolt vezetõlábtartó
- Fekete színû visszapillantó tükrök,
kormánykapcsolók és kezelõszervek
- Fekete színû acél csõváz
- Drag kormány
- Fekete színû visszapillantó tükrök,
hátsó lengéscsillapítók
és kezelõszervek
- Kerek belsõtükrös fényszóró
színrefújt fejidomban
- Elöl 19 collos, hátul 18 collos fekete színû,
alumínium teli kerék narancssárga díszcsíkkal
- Fényezés különleges versenycsíkozással
- 640 mm-es ülésmagasság
- "Smart" riasztórendszer
|
|
|