<<vissza
DARKRUDER
1600
Tavaly szeptemberben
került birtokomba egy épített 1600-as Suzuki Marauder.
Az elsõ gazdája építette át, de a munka
befejezése után nem sokkal, egy másik motor árába
beszámítatta, így viszonylag jutányos áron
sikerült hozzájutnom.Már
az alapépítés is igen látványos és
minõségi munka volt. Habár a vázon semmilyen
módosítást nem végeztek, elsõ ránézésre
sok embernek gondot okozna, hogy megmondja milyen motorból készült.
Az elsõ villa 10 fokos döntést és vaskos polírozott
aluborítást kapott. Vastagságát a kis méretû
Kodlin elsõ lámpa is kihangsúlyozza. A kormány
egyedi széles, egyenes, végébe Kellermann indexek
kerültek. A hosszabb erõkarnak köszönhetõen
jobban irányítható vele a gép. A tank nyújtott
és szélesített, lekerült a tankpanel, helyét
egy süllyesztett Zodiac tanksapka foglalta el. A gyújtáskapcsolót
a baloldali burkolatba helyezték át. A hátsó
sárvédõ, beépített ledes hátsó
lámpával egyedi kialakítású csakúgy,
mint a hozzá passzoló ülés. A hátsó
teleszkóp enyhén rövidített, 290 mm-re. A kerekek
PM-Gatlin króm felnikkel és féktárcsákkal,
elöl 70/130/18, hátul 50/200/18 Avon gumival szereltek. Szerencsére
a hátsó villába átalakítás nélkül
belefért a 200-as gumi ami elég látványos
és még jól motorozható.
A motor megvételekor megfogalmazódott bennem néhány
olyan változtatás, amitõl a jobban illet volna az
én egyéniségemhez, de mivel a szezon végén
még szerettem volna használni egy kicsit nem kezdtünk
bele az átalakításba, aztán a téli
pihenõ alatt indulhatott a munka. Mivel a motor formavilága
tetszett és már eleve a legjobb minõségû
alkatrészek kerültek felhasználásra, nagy módosítást
nem terveztem. Az elsõ dolog ami számomra azonnal változtatást
igényelt, az a motor színe volt. Sajnos a fõ elemeken
túl a vázat is lefújták, egy nem túl
esztétikus pirosra, ezért szét kellett szedni a csupasz
vázig és leszintereztetni normális feketére.
Természetesen az elsõ-hátsó sárvédõ,
a tank és az oldal elemek is át lettek fényezve.
Alapszínnek itt is a fekete dominál, az ábra alatt
ezüstbe játszó kék, ami jól kiemeli az
ezüst-sötétszürke motívumot. A nonfiguratív
ábra megfelelõ színösszeállítását
csak harmadik nekifutásra sikerült tökéletesen
megtalálni.
Mivel a régi lángnyelves festés megváltozott,
néhány kiegészítõt is lecseréltünk.
Új markolatok, lábtartó és taposók
kerültek felszerelésre, amik jobban illenek a formához.
Az ülés szintén magán viselte a lángnyelveket,
ezért átbõröztük.
További jelentõs változást eredményezett
egy új Vance&Hines kettõ a kettõben kipufogó,
amire a régi, kettõ az egyben csövet cseréltük
le. A stílusos forma mellett ez lényegesen erõteljesebb
hangzást is eredményez.
Összeszerelés után látszott csak igazán,
mennyire jót tett a motornak a módosítás.
Az egész összhatás sokkal komolyabb, összetettebb.
A formához illõ lendületes ábra és a
laposan hátranyúló kipufogó jelzik a sportos
menettulajdonságot, amit az 1552 ccm motor teljesít is.
Megítélésem és az elismerõ visszajelzések
szerint, remekül sikerült az alapépítés
"átgondolása".
Külön köszönet Gigamachine, Mûvész
Technika:
típus: Suzuki Marauder 1600
váz, blokk: gyári
tükrök: CRC
indexek: Kellermann
tanksapka: Zodiac
elsõ lámpa: Kodlin
hátsó lámpa: ledes Zodiac
felnik: PM-Gatlin chrome
féktárcsák: PM-Gatlin
gumik: elöl Avon 70/130/18, hátul Avon 50/200/18
Átgondolás:
markolatok: Arlen Ness
kipufogó: Vance & Hines
lábtartó rendszer - Thunderbike
bõrözés: Dark Choppers
fényezés: Mûvész
szerelés: Gigamachine, Dark Choppers
építési idõ: 2 hónap
költség: kb. 600.000.- Ft.
ilyen volt
|
ilyen lett
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
<<vissza
|